خدمت‌رسانی 250 ماشین‌آلات اداره کل راه و شهرسازی قزوین


رئیس اداره ماشین‌آلات اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین گفت: 250 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک کمک‌دار مشغول خدمت‌رسانی و انجام عملیات بازگشایی راه‌ها در محورهای استان هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، «علی نیازی» اظهار کرد: تا زمانی که کولاک برف در جاده‌ها ادامه داشته باشد، نیاز به ارائه خدمات بدون وقفه توسط کلیه ماشین‌آلات برای رهاسازی خودروهای گرفتار شده و بازگشایی مسیرها خواهد بود.

نیازی در این رابطه گفت: 250 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک کمک دار بر حسب اولویت و ضرورت در محورهای استان حاضر و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

این مسئول با اشاره به ترکیب ماشین‌آلات این اداره‌کل تصریح کرد: 33 دستگاه لودر، 31 دستگاه گریدر، 74 دستگاه کامیون و کمپرسی نمک‌پاش، 21 دستگاه بولدوزر، 5 دستگاه تریلی نمک‌پاش و 6 دستگاه برف‌خور(مکنده) هم‌چنین ماشین‌آلات سبک کمک‌داری که در حال ارائه خدمات هستند.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به این‌که 80 دستگاه از ماشین‌آلات این اداره‌کل مجهز به تیغه‌های برف‌روبی هستند، گفت: ماشین‌آلات موجود بر حسب ضرورت و با توجه به نوع امداد مورد نظر به محل‌ها اعزام شده و عملیات نمک‌پاشی، برف‌روبی، بازگشایی راه، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و سایر خدمات امدادی را به مسافران و رانندگان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اداره راه شهرسازی بجنورد