فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



وقف 2 هزار مترمربع زمین برای احداث زائر سرا در شهرستان مهران


امام جمعه شهرستان ملکشاهی گفت: یکی از اهالی خیر این شهرستان زمینی به وسعت 2 هزار هکتار در شهرستان مهران خریداری و برای خدمات رسانی مطلوب تر به زائران اربعین وقف کرده است.
حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این زمین در مسیر پل زائر حد فاصل شهر مهران به پایانه مرزی قرار دارد و به مبلغ 600 میلیون ریال توسط این خیر خریداری شده تا اماکنی چون محل اسکان، سرویس های بهداشتی،حمام، آشپزخانه و محل پذیرایی برای زائران اربعین حسینی در آن احداث شود.
وی افزود: کلنگ احداث این زائرسرای مجهز روز شنبه هفته آینده همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) به زمین زده می شود و براساس برآورد های اولیه حدود 100 میلیارد ریال برای ساخت آن اعتبار مورد نیاز است.
حسینی با بیان اینکه هدف و سعی ما بر این است که زائرسرا تا اربعین سال آینده آماده بهره برداری شود، از همه خیران و افراد نیکو کار عاشق اهل بیت (ع) در سراسر کشور خواست در ساخت و تجهیز این زائرسرا با این خیر همکاری کنند.
به گزارش ایرنا، این فرد خیر همچنین اعلام آمادگی کرده 330 متر زمین خود را در ورودی شهر ملکشاهی در امتداد مسیر ایلام در صورت تامین اعتبار از سوی دستگاه های متقاضی برای احداث مکانی جهت انجام فعالیت های عام المنفعه و امورات دینی وقف کند.
این فرد خیر همچنین در ایام تردد زائران با برپایی ایستگاه های صلواتی علاوه بر پخت و توزیع انواع غذا و خوراکی های محلی، اقدام به خرید، ذبح احشام و تهیه و توزیع کباب بین زائران عبوری از مسیر ملکشاهی کرد.
7172/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشت زعفران در زمین هزار متری در شهرستان نقده