سرمایه‌گذاری 29 میلیاردی ایرانسل در ایلام


مدیرکل پروژه ایرانسل گفت: ایرانسل از ابتدای امسال 19 میلیارد تومان در ایلام سرمایه‌گذاری کرده و تا پایان سال 10 میلیارد تومان دیگر برای نسل سوم و چهارم سرمایه‌گذاری خواهد شد.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا، منطقه ایلام، اظهارکرد: در ایام اربعین شش سایت سیار نسل سوم و چهارم ایجاد شده و هشت سایت ماکرو را افزایش ظرفیت داده‌ایم و در چزابه هفت سایت نسل دوم ، سوم و چهارم سیار و در شلمچه نیز سه سایت سیار راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه در مهران نیز سه سایت سیار راه‌اندازی شد، ادامه داد: در پنج مسیر منتهی به شلمچه 24 سایت ماکرو ارتقاء ظرفیت داشته‌اند و در این مرز نیز 1000 تی.آر. ایکس. ایجاد شده و مجموعا 21 سایت سیارراه‌اندازی شده است.

مدیرکل پروژه ایرانسل با بیان اینکه پهنای باند دستیابی رومینگ 64 برابر شده است، گفت: هزینه‌های تماس از عراق 999 ریال است.

منصوری هزینه‌ی هر مگابایت اینترنت را 499 تومان عنوان و تصریح کرد: در شهر ایلام شبکه‌ی نسل 3 و 4 با هفت سایت راه‌اندازی شده است.

وی گفت: ایرانسل از ابتدای امسال 19 میلیارد تومان در ایلام سرمایه‌گذاری کرده و تا پایان سال 10 میلیارد تومان دیگر برای نسل سوم و چهارم سرمایه‌گذاری خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
29 آبان یک خبر خوب از ایرانسل