فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بزرگداشت هفته پژوهش در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری


به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، هفته پژوهش از 23 تا 30 آذر ماه برگزار می شود.
که در این هفته پژوهشکده باستان شناسی با برگزاری نشست ها و همایش هایی گزارش عملکرد یکساله خود را ارائه می دهد.
پژوهشکده های حفاظت و مرمت ، زبان شناسی ، کتیبه و متون ، مردم شناسی ، ابنیه و بافت و گروههای هنرهای سنتی ، گردشگری و گروه پژوهشی میراث دفاع مقدس نیز با برگزاری نشست های مختلف به بیان فعالیت های خود می پردازند.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، برگزاری کارگاه یک روزه 5پایگاه پژوهشی الموت ،پاسارگاد، بم ،میمند و تخت سلیمان ، کارگاه آموزشی کاشی معرق ، کارگاه آموزشی اکوتوریسم و کارگاه آموزشی قصه گویی گروه کودک و نوجوان از جمله برنامه ای هفته پژوهش در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری است.
در هفته پژوهش همچنین از برگزیدگان پژوشگاه میراث فرهنگی و گردشگری تجلیل و از کتاب های منتشره درسال 1394نیز رونمایی می شود.

***فیلم کریمر علیه کریمردر سینماتک خانه هنرمندان ایران
به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در یکصد و چهل و یکمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران که دوشنبه 23 آذر در تالار استاد ناصری برگزار می شود، فیلم کریمر علیه کریمر (Kramer vs. Kramer) ساخته رابرت بنتون به نمایش در می آید. در ادامه نیز نشست نقد و بررسی فیلم با حضور رامتین شهبازی برگزار می شود.
این فیلم 105 دقیقه ای محصول سال 1979 است و داستین هافمن، مریل استریپ، جاستین هنری و جین الکساندر در آن به ایفای نقش می پردازند.
کریمر علیه کریمر ساعت 17:30 دوشنبه 23 آذر در تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران به روی پرده می رود.

**سریال ماه تی تی وارد مرحله پیش تولید می شود
موافقت اصولی سریال شبکه خانگی ماه تی تی به کارگردانی داوود میر باقری صادر شد.
مجموعه ماه تی تی با اخذ موافقت اصولی از وزارت ارشاد، به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود.
این سریال که محصول مشترک موسسه فرهنگی هنری ابر و موسسه هنرنمای پارسیان است، به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی مهران برومند ساخته می شود.
سازندگان ماه تی تی تلاش می کنند با ساخت این مجموعه، پخش آن را از ابتدای سال 95 آغاز کنند.
همچنین قرار است، سومین مجموعه داوود میرباقری در شبکه نمایش خانگی، برای اولین بار پخش بین المللی نیز داشته باشد.
مجموعه کامل دندون طلا ساخته داوود میرباقری و محصول قبلی موسسه فرهنگی هنری ابر، که شامل 10 قسمت از این سریال است به همراه پشت صحنه به زودی وارد بازار می شود.
مینی سریال دندون طلا که مدتی پیش در شبکه خانگی توزیع شد، با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.
فراهنگ**9338**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیلم تبلیغاتی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری