موسی ابومرزوق: اسرائیل امروز در ضعیف‌ترین حالت ممکن قرار دارد


عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که در دوره کنونی جبهه‌های زیادی علیه دشمن صهیونیستی شکل گرفته و همین مساله موجب تضعیف این رژیم شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی حماس شامگاه یکشنبه در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت فیسبوک تصریح کرد که دشمن صهیونیستی در این روزها در ضعیف‌ترین حالت ممکن قرار دارد به گونه‌ای که برای نخستین بار این رژیم تقریبا رو در روی جامعه بین‌الملل و نهادهای دولتی و داخلی‌اش قرار گرفته است و نگران این است که در نهایت به سرنوشت نظام آپارتاید آفریقای جنوبی قبل از فروپاشی دچار شود.

ابومرزوق افزود، برزیل سفیر جدید رژیم صهیونیستی را به خاطر اینکه یک شهرک نشین است نپذیرفت، کلیسای یونایتد متودیست آمریکا نیز سرمایه‌های خود را از فلسطین اشغالی به خاطر سیاست‌های نژاد پرستانه این رژیم خارج کرد، اتحادیه اروپا نیز اعلام کرد قراردادهای به امضا رسیده با رژیم صهیونیستی شهرک‌های صهیونیست نشین را شامل نمی‌شود و در نهایت دولت سوئد هم خواستار تحقیق در مورد اعدام میدانی فلسطینیان به دست نظامیان صهیونیست شد.

وی اظهار داشت که درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی نیز ادامه دارد و ملت فلسطین به رغم تمامی سختی‌ها و مشکلات، قهرمانانه پایداری کرده و با خون فرزندانش مسیر آزادی را ترسیم می‌کند.

از سوی دیگر، این رهبر حماس اقدامات و اظهارات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان و دیگر مسئولان این تشکیلات در رابطه با ادامه همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و همدستی با این رژیم برای سرکوب انتفاضه قدس را به شدت محکوم کرد.

موسی ابومرزوق تصریح کرد که عباس و همدستانش به همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی، خنثی کردن عملیات مقاومتی و بازداشت صدها مبارز فلسطینی افتخار می‌کنند و اصلا حرفی از احضار شهروندان فلسطینی، تحقیق و بازجویی و شکنجه آنان در زندان‌های سرویس‌های امنیتی به میان نمی‌آورند.

ابومرزوق افزود که عباس از خبرنگاران اسرائیلی استقبال می‌کند و از شهرک نشینان صهیونیست حمایت و در طرف مقابل عملیات مقاومتی شهروندان فلسطینی را محکوم کرده و به جای تلاش برای گسترش دامنه انتفاضه، اقدام به سرکوب آن می‌کند.

وی تعامل کشورهای عربی و تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی را مایه تاسف خواند و گفت: آن‌ها به هر شیوه‌ای تلاش می‌کنند روابط خود را با آمریکا تقویت کنند تا بلکه حاکمیت خود را تثبیت کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خنده دارترین حالت ممکن برای فیل سواری!!