فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش «جنجال در عروسی» در جشنواره کودک اصفهان/ اکران نسخه جشنواره «به دنیا آمدن»


محمداحمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» درباره نمایش فیلم بعد از عدم نمایش فیلم  در اکران نوروزی گفت: احساس کردم فیلم در اکران نوروزی آنگونه که شایسته است دیده نمی شود به همین دلیل از اکران نوروزی انصراف دادم و فیلم را برای حضور در جشنواره کودک اصفهان که احتمالا در مهرماه برگزار می شود ارایه می دهم.

 

وی درباره اکران فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» توضیح داد: هنوز دفتر پخش را برای ارایه فیلم  در نظر نگرفتم تا هفته آینده جلسه با مدیران دفاتر پخش خواهم گذاشت تا بببینم چه زمانی برای اکران مناسب فیلم خوب است و به چه توافقی خواهیم رسید.

احمدی درباره تغییرات در فیلم «به دنیا آمدن» گفت: هیچ تغییری در فیلم ندادیم و همان نسخه جشنواره در اکران به نمایش درخواهد آمد.

فیلم «جنجال در عروسی» محصول مشترک ایران و فرانسه است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی چنین آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند. بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمدرضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده و سعید خبیری از بازیگران این فیلم هستند و محمدجواد رسایی، امیرحسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین‌تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی و علی کاظمی از بازیگران نوجوان فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» هستند.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
تاریخچه تشکیل جشنواره و اکران های مردمی جشنواره فیلم عمار