فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



راه انتخاب برند ملی از کنفرانس اصفهان می گذرد


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار گردشگری ایرنا مرتضی رحمانی موحد در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر آمادگی توسعه ای کشور در زمینه هایی مثل حمل و نقل و خدمات گردشگری برای برندسازی در سطح بین الملل، افزود: در حال حاضر ما در مرحله اولیه طراحی برند هستیم، طبعا در زمینه های زیربنایی مثل حمل و نقل و خدمات گردشگری راه درازی داریم اما این مقدمه که حدود بیست درصد از این راه را شامل می شود در مسیر ساختن برند و رسیدن به آن توسعه به ما کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: وقتی یک برند مورد وفاق ملی واقع شد اقدامات توسعه ای متناسب در جهت تسریع امور گردشگران خارجی به طبع آن انجام خواهد شد، هیچ یک از کارشناسان مورد مشاوره ما با انتخاب این مقطع زمانی برای طراحی این برند اعلام مخالفت نکرده اند. موضوع برند سازی از دو سال پیش به عنوان یکی از مطالبات جدی صنعت گردشگری از متولیان امر بوده است.
وی اضافه کرد: منظور از برند سازی نشان کردن و تعیین شاخصه در تولیدات ، محصولات و شهرها می باشد که طبعا اگر بخواهیم همه این ها را در یک قالب و زیر یک برند قرار دهیم کار آسانی نخواهد بود.
رحمانی تصریح کرد: با مشورت گرفتن از تشکل ها و استفاده از تجربیات کسانی که در این زمینه فعالیتی داشته اند در دولت تدبیر و امید مناسب دیدیم تا برگزاری این کنفرانس در اصفهان به این خواسته دیرینه تحقق بخشیم.
وی عنوان کرد: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری اصفهان و ظرفیت های گردشگری این شهر، تصمیم گرفتیم تا این هم اندیشی را سیزدهم و چهاردهم دی ماه سال جاری در این شهر برگزار کنیم.
وی افزود: این کنفرانس از مخاطبین داخلی و خارجی برخوردار بوده و در نظر دارد تا به تعریف درست ضوابط تعیین برند ملی برسد به همین منظور در فواصل این کنفرانس برگزاری کارگاه های تخصصی هم پیش بینی شده است.
ادامه دارد....
فراهنگ ** 3079 ** 9314 ** 1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجلیل از باغ موزه قصر در کنفرانس ملی برند پایدار