فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یادواره 14شهید دوران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برگزار شد


در این یادواره که جمعی از خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: نظام عالم هستی ، قانون دارد و کسی به آسانی شهید نمی شود و این نظام ثمره خون شهداست.
حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی افزود: شهدای بزرگوار انقلاب و دفاع مقدس جان خود را در دفاع از ارزش های اسلامی و بقای انقلاب و نظام در طبق اخلاص قرار دادند.
وی با بیان اینکه امروز رسالتی سنگین بر عهده داریم، تاکید کرد: ادامه راه حضرت امام(ره) و شهدا جهاد است، اگر امروز شهدا عزیز و عظیم هستند، مساله مرگ برای آنها حل شده است و با خدای خویش معامله کردند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: « انسانها مرگ را می چشند، مرگ مثل گردن بند زیباست و پلی است که انسان از روی آن عبور می کند، شهدا از روی آن رد شدند و قبل از آن با خدای خویش معامله کردند».
وی تصریح کرد: شهدا آگاهانه مهمانی خدا را برگزیدند و عاشقانه به جبهه رفتند و آگاهانه در این راه قدم گذاشتند.
امام جمعه بیرجند گفت: مبادا کاری کاری کنیم، فردای قیامت شهدا ما را نشناسند، زیرا شهدا قدرتمند و بزرگ هستند،
رضایی اظهار کرد: این نظام ثمره خون شهداست، آنان جان و خون خود را ایثار کردند تا قرآن ، احکام اسلامی و نهج البلاغه جاری شود.
وی لزوم اصلاح والیان جامعه اسلامی را یادآور شد و تاکید کرد: برای اصلاح جامعه باید والی و حاکم اصلاح شود، اگر جامعه آگاه نباشد، والی اصلاح نخواهد شد.
وی ادامه داد: خدای بزرگ این نعمت الهی(انقلاب) را به ما ارزانی داشت، امروز در صحنه باشیم که قرآن را پیاده کنیم.
در پایان این مراسم از خانواده های تعدادی شهدای انقلاب خراسان جنوبی تجلیل شد.
خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس دو هزار و 100شهید و چهار هزار و 500جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرد.
2047/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
باز تاب یادواره شهدای اسفدن در سیمای خراسان جنوبی