سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تغذيه/ چرا دلمان مي‌خواهد خوراکي‌هاي چرب بخوريم؟


تغذيه/ چرا دلمان مي‌خواهد خوراکي‌هاي چرب بخوريم؟

سلام دکتر/ متخصصان مي‌گويند بيشترين وقتي که افراد هوس مي‌کنند خوراکي‌هاي چرب مثل بستني، کره يا غذاهاي پُرچرب بخورند، موقعي است که خيلي پُرمشغله هستند و از جهت‌هاي مختلف به سوي کارهاي زيادي کشيده مي‌شوند! در واقع، در چنين وضعيت‌هايي، چربي مي‌تواند احساس ثبات و پايداري به افراد بدهد، چون غذاي سنگيني براي معده محسوب مي‌شود و هضم آن طول مي‌کشد.
البته ميل به خوردن چربي‌هاي سالم براي بدن طبيعي است، اما هوس بيش از حد براي خوردن چربي‌ها معمولا نوعي فعاليت حفاظتي از سوي بدن محسوب مي‌شود که در شرايط خاص اتفاق مي‌افتد. بعضي متخصصان معتقدند که اين حالت را بيشتر در بين کساني مي‌بينند که احساس تنهايي مي‌کنند يا نااميد هستند. در واقع، ممکن است هوس بيش از حد براي خوردن چربي‌ها، با احساس کمبود در روابط اجتماعي يا مشکلات کاري، يا احساس نارضايتي از زندگي، مرتبط باشد.

به هر حال اگر مي‌خواهيد از اين هوس جلوگيري کنيد، مي‌توانيد از آووکادو به‌عنوان منبع جايگزين و غني‌اي از چربي‌هاي سالم استفاده کنيد. اما راه حل ريشه‌اي‌تر اين است که زماني را براي مديتيشن اختصاص دهيد يا به‌سادگي فقط چند دقيقه در سکوت بنشينيد تا تمرکزتان را ببيشتر کنيد.


ویدیو مرتبط :
قرص کبد چرب روناکارا 5040 برای درمان گیاهی کبد چرب و سیروز کبدی