فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آثاری که مردم کرمانشاه را تحت تأثیر قرار داد/ اشک حضار هنگام اجرای تواشیح با موضوع امام زمان(عج)


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، گروه تواشیح «حضرت ولیعصر(عج)» استان قم یکی از گروه‌های تواشیحی بود که به دعوت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه در سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به اجرای برنامه پرداخت.

 

 

این گروه تواشیح در جمع شرکت‌کنندگان رشته‌های اذان و معارف به اجرای اثر «قافله الشهدا» پرداخت که با توجه به مضمون و محتوای غنی این اثر مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

 

قرار گرفتن تصاویر شهدای قرآنی منا و هنرنمایی اعضای گروه تواشیح حضرت ولیعصر(عج) در سالن رقابت‌های سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم غم نهفته درون سینه قرآنیان حاضر در سالن را شعله‌ورتر ساخت.

 

 

این گروه تواشیح در سفر به استان کرمانشاه علاوه بر اجرای برنامه در سالن مسابقات، به اجرای برنامه‌های جنبی نیز پرداخت به طوری که در 3 شهرستان استان کرمانشاه نیز سفر و در بین مردم ولایتمدار این سرزمین برنامه های زیبایی اجرا کرد.

 

 

گروه تواشیح حضرت ولیعصر(عج) قم با حضور در دبیرستان دخترانه شهید کرمی شهرستان هرسین در جمع دانش‌آموزان این واحد آموزشی حاضر و به اجرای دو اثر «بانوی هردوسرا» و «یا ابا صالح» پرداخت.

 

 

پس از پایان اجرای گروه تواشیح حضرت ولیعصر(عج)، مدیر مجموعه آموزشی خواستار پیگیری برای تهیه 150 جلد کلام الله مجید و 150 رحل برای این واحد آموزشی محروم شد که متعاقبا «سجاد پروینی‌نژاد» قاری بین‌المللی و از اعضای گروه مطالبات این واحد آموزشی را کتباً خدمت حجت الاسلام حسینی اراکی رئیس اوقاف کرمانشاه منتقل کرد.

 

 

 یکی دیگر از برنامه‌های گروه تواشیح «حضرت ولیعصر(عج)» اجرا در حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه و نیز در بین مردم ولایتمدار شهرستان کنگاور بود که تأثیرگذاری قابل توجهی داشت.

به گفته اعضای گروه تواشیح حضرت ولیعصر(عج) اجرا در بین مردم ولایتمدار کرمانشاه با تمامی اجراهای استانی متفاوت بود به طوری که آن‌ها همواره مجذوب برنامه‌های قرآنی بودند و در حین اجرا به ویژه تواشیح‌ امام زمان(عج) اشک از دیدگانشان جاری می‌شد.

به گزارش فارس، سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 28 آذرماه تا 5 دی ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/UEYEBX


ویدیو مرتبط :
تواشیح امام زمان (عج) با اجرای گروه طوبی از شبکه تهران