نمایندگان متحصن عراقی اسامی نامزدهای خود جهت تصدی ریاست پارلمان را ارائه دادند


یک منبع عراقی اعلام کرد که نمایندگان تحصن کننده امروز (پنجشنبه) اسامی نامزدهای خود جهت تصدی ریاست جدید پارلمان را ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، یک منبع در پارلمان عراق اعلام کرد که نمایندگانی که از چند روز پیش در پارلمان تحصن کرده‌اند در جلسه امروز (پنجشنبه) اسامی هشت نامزد خود را به عدنان الجنابی، رئیس موقت پارلمان عراق تقدیم کردند.

این منبع اسامی این افراد را فاش کرد. این نامزدها عبارتند از: صلاح الجبوری، احمد الجبوری، قتیبه الجبوری، نیازی اوغلو، اسکندر وتوت، عبدالرحمن اللوزیر، رحیم الدراجی و احمد المساری.

حارث الحارثی، نماینده پارلمان عراق اعلام کرد که الجنابی تأکید کرده که تعلیقی در جلسات پارلمان تا روز یکشنبه وجود ندارد و جلسات روز یکشنبه از سر گرفته می‌شود.

اخیرا نمایندگان پارلمان عراق در اعتراض به برآورده نشدن خواسته‌های مردمی در اجرای اصلاحات خواهان برکناری رؤسای سه‌گانه شدند. آن‌ها سلیم الجبوری، رئیس پارلمان عراق را برکنار کردند و اکنون در حال برگزاری جلساتی برای انتخاب هیئت رئیسه جدید هستند. تحصن هواداران عراق در اعتراض به عدم اصلاحات در کابینه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نطق استعفای دسته جمعی نمایندگان متحصن مجلس ششم