پیش‌بینی بارش برف و کولاک برای آخر هفته در قزوین


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین با اشاره به کاهش محسوس دما در روزهای آینده گفت: با توجه به کاهش دما و وزش باد برای اواخر روز پنج‌شنبه بارش برف و در ارتفاعات احتمال کولاک پیش‌بینی می‌شود.

ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قزوین، اظهار کرد: تا پایان هفته یک سامان بارشی در منطقه مستقر خواهد بود که با بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: از ظهر امروز تا فردا آسمان استان ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر پنج‌شنبه با شمالی شدن جریان هوا شاهد کاهش 5 تا 10 درجه سانتیگراد دما و وزش بادهای شدید خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برای اواخر هفته در ارتفاعات استان و محورهای مواصلاتی استان و همچنین گردنه‌ها احتمال برف و کولاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته آوج با دو درجه بالای صفر سردترین و رازمیان با 19 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان و نوسانات دمایی شهر قزوین نیز بین چهار تا 15 درجه سانتی‌گراد بوده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بارش شدید برف کولاک در اردبیل