فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره قلم تا 20 خرداد


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، گودرز شاهمرادی بااشاره به اینكه ثبت‌نام متقاضیان جشنواره قلم از 8 اسفند سال گذشته آغاز شد، اظهاركرد : با توجه به تغییر زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان و به علت تداخل در ماه مبارك رمضان، به تبع آن برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قلم نیز از تاریخ 29 اردیبهشت به بعد از ماه مبارك رمضان موكول شد.
مدیرآموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش تصریح كرد: این تصمیم با توجه به تغییر شرایط زمانی امتحانات دانش آموزان و همچنین در پی درخواست های مكرر مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس آموزش از راه دور، جهت دریافت مهلت زمان بیشتر برای ارسال آثار خود به جشنواره مذكور گرفته شد.
وی خاطرنشان كرد: سایت جشنواره قلم به نشانیhttp://ghalam.medu.ir تا 20 خردادماه 1395 آماده ثبت نام و دریافت آثارعلاقمندان برای شركت در این جشنواره است.
شاهمرادی ضمن تشكر از حضور فعال برخی از خبرنگاران و رسانه ها در امر اطلاع رسانی و همراهی با این جشنواره بیان كرد بخش خبرنگاران جشنواره قلم نیز تا پایان خرداد ماه آماده دریافت لینك های خبری با موضوع آموزش از راه دور و جشنواره قلم در سایت فوق است.
مدیرآموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش افزود: خبرنگاران متقاضی نیز می توانند در بخش ویژه ' خبرنگاران جشنواره قلم' در سایت جشنواره ثبت نام نموده و نسبت به درج اخبار، گزارش ها ، تصاویر های خبری خودجهت ارزیابی در اختتامیه جشنواره اهتمام ورزند.
فراهنگ **1085**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تمدید ارسال آثار سوگواره عبرات