سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راه‌اندازی واگن ویژه بانوان برای نخستین بار


راه‌اندازی واگن ویژه بانوان برای نخستین بارمهر/ از شانزدهم فروردین ماه، واگن مخصوص بانوان در مسیر تهران مشهد و بالعکس کار خود را آغاز می‌کند.
براساس برنامه ریزی های انجام شده، از روز دوشنبه شانزدهم فروردین ماه سال جاری، برای اولین بار در کشور سالن ویژه بانوان در مسیر تهران - مشهد و بالعکس در قطارهای نور راه اندازی خواهد شد. این اقدام پس از استقبال گسترده از کوپه های ویژه بانوان در قطارها صورت می‌گیرد.
این سالن‌ها از روز دوشنبه این هفته به قطار تهران - مشهد و بالعکس متصل و وارد سیر خواهد شد. وجود میهمانداران خانم با تحصیلات و داشتن تسلط به زبان انگلیسی در سطوح بالا برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران و همچنین ممنوعیت ورود آقایان به این سالن از امکانات اینگونه واگن‌ها اعلام شده است.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
عاقبت رفتن در واگن بانوان؟!!!!