انتقاد روابط‌عمومی مجلس از تحریف و تقطیع سخنان علی لاریجانی


مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تحریف و تقطیع سخنرانی پنج‌شنبه رییس مجلس در برخی رسانه‌ها را با اغراض زشت سیاسی و بی‌اخلاقی خواند و به شدت از آن انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی کیایی با بیان این که متاسفانه برخی رسانه‌ها برای اغراض سیاسی خود از هیچ اقدام غیراخلاقی پرهیز ندارند گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های یک جریان سیاسی، در اقدامی هماهنگ، در سایت‌ها و در کانال‌های تلگرامی برخلاف محتوای صریح سخنرانی، قسمت‌های اخیر را حذف کردند و ضمن تیتر کردن خوش‌بینی رییس مجلس به آمریکا، خبر را به گونه‌ای منعکس کردند تا نتیجه بگیرند، رییس مجلس گفته است که آمریکا به دنبال براندازی جمهوری اسلامی نیست.

مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید با این‌گونه بی‌اخلاقی‌ها مسائل مهم، کلان، ملی و سیاست‌های استراتژیک نظام را بازیچه اغراض خرد جناحی و سیاسی کنیم.

دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس در قم بیان کرده بود که «تردیدی ندارم که امروز غربی‌ها، از حرف‌هایی که در سابق نسبت به ایران می‌زدند، عبور کرده‌اند. تعجب می‌کنم گاهی در داخل این مساله در رسانه‌ها عمده می‌شود که مثلا غربی‌ها و آمریکایی‌ها دنبال براندازی هستند، زیرا آن‌ها نمی‌توانند این کار را انجام بدهند. خودشان و سیاستگذاران‌شان نیز اذعان دارند که ایران از لحاظ ژئوپولوتیک و نقش‌آفرینی، در موقعیتی قرار دارد که آن‌ها قادر به انجام کاری نیستند. البته در ذهن‌شان فکر براندازی بود و ستیز کردند، اما امروز می‌دانند بدون ایران بسیاری از مشکلات منطقه‌یی حل نمی‌شود، زیرا نقش ایران سازنده بوده، البته ممکن است خوش‌شان نیاید اما باید قدرت جمهوری اسلامی ایران را تحمل کنند».

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
انتقاد لاریجانی و دلخوش از توهین به نمایندگان مجلس