فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



طرح ملی «تصحیح، آموزش صحت قرائت نماز» در مساجد کشور برگزار می‌شود


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، طرح ملی «تصحیح؛ آموزش صحت قرائت نماز» با هدف توجه به صحت قرائت و زیباخوانی اذکار نماز به همت کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

«محمدرضا جعفری» معاون آموزش و پژوهش کانون فرهنگی هنری مساجد با اشاره به برگزاری طرح «تصحیح؛ آموزش صحت قرائت نماز» اظهار داشت:این طرح در 6 جلسه طراحی شده و قرار است در مساجد سطح کشور برگزار شود.

 

 

وی هدف از برپایی این طرح را اهمیت توجه به نماز و صحیح‌خوانی اذکار نماز عنوان کرد و افزود: در طرح «تصحیح؛ آموزش صحت قرائت نماز» یک جلسه شامل بیان احکام فقهی و ضرورت یادگیری قرائت صحیح اذکار نماز،  2جلسه آموزش صحت قرائت و 3 جلسه تصحیح اذکار نماز برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه طرح ملی «تصحیح؛ آموزش صحت قرائت نماز» توسط ائمه جماعات یا مربیان قرآنی مساجد برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: برای ثمربخشی این طرح بسته‌های آموزشی نیز تهیه کرده‌ایم که در این بسته‌ها علاوه بر جزوه آموزشی شامل مسائل فقهی، آموزش اذکار نماز و همچنین حروفی که باید در نماز به درستی ادا شود، لوح فشرده و فلش‌کارت‌هایی قرار دارد.

وی به وجود لوح فشرده و بسته صوتی آموزش زیباخوانی اذکار نماز توسط سیدمهدی سیف اشاره کرد و گفت: در این بسته آموزشی قرائت نماز مقام معظم رهبری و همچنین عباس سلیمی، بهروز یاریگل و سیدمهدی سیف وجود دارد؛ علاوه بر این تجوید نماز توسط سیدمحسن موسوی‌بلده و سیدمهدی سیف در این لوح فشرده گنجانده شده است.

جعفری با بیان اینکه بسته‌های آموزشی تا ماه آینده در بین مساجد توزیع می‌شود، خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری طرح «تصحیح؛ آموزش صحت قرائت نماز» گامی به سوی ترغیب مردم برای حضور در مساجد و توجه به صحت قرائت نماز برداریم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/PI5GS3


ویدیو مرتبط :
تصحیح قرائت نماز - حمد 1