فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«سلمان خان» رکورد شکنی می کند


جدیدترین فیلم سلمان خان «گنجی را دریافت کن که نامش عشق است» ساخته سوراج بارجایتا نه تنها دو هفته پیش جزو ده فیلم پرفروش آمریکا بود بلکه امروز اعلام شد رکوردهای تاریخ سینمای هند را جابه جا کرده است.

«سلمان خان» رکورد شکنی می کندکافه سینما: جدیدترین فیلم سلمان خان «گنجی را دریافت کن که نامش عشق است» ساخته سوراج بارجایتا نه تنها دو هفته پیش جزو ده فیلم پرفروش آمریکا بود بلکه امروز اعلام شد رکوردهای تاریخ سینمای هند را جابه جا کرده است.

به گزارش سرویس سینمای جهان: این فیلم با فروش 203.53 کرور روپیه توانست رکورد«سه احمق» ساخته راج کمار هیرانی با بازی عامرخان را پشت سر بگذارد و بالاتر از این فیلم محبوب در جدول پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای هند قرار بگیرد.

 در گنجی را دریافت کن که نامش عشق است سلمان خان با سونام کاپور، آنوپام کر،  همبازی است. او پس از شانزده سال دوباره با سوراج بارجایتا همکاری کرده است. فیلم داستان یک خانواده سلطنتی را روایت می کند و می خواهد نشان بدهد که مردی از یک خانواده معمولی چگونه می تواند باعث اتحاد یک خاندان سلطنتی شود.  از روز دوازدهم ماه نوامبر نمایش عمومی فیلم آغاز شده که از همان روزهای نخست  نیز با استقبال زیادی «گنجی را دریافت کن که نامش عشق است» روبه رو شده است. گفتنی است سه احمق از فیلم های محبوب هندی خارج از این کشور به حساب می آید.


ویدیو مرتبط :
رکورد شکنی رکورد ددلیفت جهات در سال 2002 توسط مزاروس