فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ویژه برنامه‌های نوروزی رادیو ورزش اعلام شد


به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز نوروز 95 شبکه رادیویی ورزش با تولید و پخش برنامه های متنوع در تلاش است لحظات خوبی را برای شنوندگان رقم بزند.

برنامه «ورزش تعطیل نیست»: تداوم و استمرار فعالیت زنگ ملی ورزش در ایام نوروز برای کسانی که عادت کرده اند در این ساعت با رادیو ورزش، ورزش کنند.

«گردش در نوروز»: معرفی توانمندی های طبیعی استان های مسافر پذیر نوروزی برای انجام فعالیت های ورزشی و پیشنهاد های گردشگری، هر روز ساعت 8 .

«ورزش 94»: گذر از اتفاق های ورزشی هر ماه از سال1394 (یک ماه  در یک روز) هر روز 8:30

«صبح نو»: با هدف ترویج فرهنگ و شعائر نوروزی، هر روز 9:00.

«داستان المپیک»: روایت بروز و شکل گیری المپیک از ابتدا تا کنون و بیان نتایج و اتفاقات مهم در آن به روایت عطااله بهمنش، هر روز ساعت 13 به مدت 25 دقیقه.

«هم قدم با یک آشنا»: گپ و گفت صمیمی و ورزشی با میهمانان: داریوش ارجمند، پژمان بازغی، علی کفاشیان، جمشید مشایخی، احمدرضا عابدزاده، علیرضا حیدری، هادی ساعی، احسان حدادی، رسول خادم، امیر خادم، کیومرث هاشمی، بهداد سلیمی، زهرا نعمتی، هر روز ساعت 11به مدت 55 دقیقه. 

«کشتی نامه»: روایت مبارزات کشتی ایران در آوردگاه های جهانی و المپیک از سال 1306تا 1394 بصورت وزن به وزن و معرفی افتخارات کسب شده در این مسابقات از زبان صدرالدین کاظمی، هر روز ساعت 14 به مدت 50 دقیقه.

«ترین‌های 94»: سال 1394و برترین ورزشکار، بانو، معلول، بازیکن فوتبال، مربی و بهترین و بدترین و تلخ ترین جالب ترین اتفاق ها و ... ، هر روز ساعت 14 به مدت 50 دقیقه.

«عید دیدنی»: حضور در منزل یک چهره ورزشی ، آیتم‌های طنز میان برنامه‌ای با محتوای ترویج فرهنگ صحیح صله رحم ، امکان مشارکت مخاطبان در موضوع برنامه در قالب تلفن و پیامک و بهره‌گیری از ترانه‌ها و سرودهای نوروزی ، هر روز ساعت 17 به مدت 110دقیقه.

«گوی و میدان»: مسابقه تلفنی دانش ورزش و هوش، هر شب ساعت 20.

«پنجره ای رو به بهار»: شب نشینی بهارانه و عیدانه مخاطبان رادیو ورزش با اهالی رادیو ورزش، هر شب ساعت 22 به مدت 235 دقیقه.

http://fna.ir/1UWVJX


ویدیو مرتبط :
برنامه 90-مسعود اسکویی؛ گوینده رادیو ورزش مهمان برنامه