جادوگری مرد قائم‌شهری برای مداوای زخم سر همسرش


سخنگوی اورژانس مازندران از مأموریتی سخت و دردناک خبر داد و گفت: عفونت و بوی بد زخم سر یک پیرزن 70 ساله قائم‌شهری داد همسایگان را در آورد.

ذکریا اشکپور در گفت‌و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، با اشاره به اینکه عصر یکشنبه ساعت 18 فردی با مرکز ارتباطات اورژانس 115 مازندران تماس گرفت و شرح حال یک بیمار را به همکاران ارتباط داد، عنوان کرد: مأموران اورژانس مازندران با پیر زنی 70 ساله که از ناحیه سر دچار زخم عمیق بود مواجه شدند.

اشکپور با عنوان به اینکه مأموران اورژانس قائم‌شهر به محض حضور در منزل بیمار با بوی تعفن بسیار شدید و مشمئز کننده مواجه شدند، گفت: همکاران اورژانس دلیل بوی بد را عفونت شدید زخم ناحیه سر پیرزن دانستند که به گفته همکاران همسر وی مدت‌ها از جادوگران برای مداوای سر وی استفاده می‌کرد.

وی یادآور شد: از آنجایی که همسایگان به دلیل بوی تعفن شدید قادر به نزدیک شدن و کمک نشدند، آمبولانس کمکی درخواست شد و پایگاه هفت تیر قائمشهر به محل مورد نظر اعزام شد.

سخنگوی اورژانس مازندران با بیان اینکه این پیرزن 70 ساله با شوهرش تنها در منزل استیجاری در مطهری محله قائم‌شهر زندگی می‌کرد، ادامه داد: این مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان رازی قائم‌شهر منتقل شد.

وی با بیان اینکه همکاران اورژانس قائم‌شهر با استشمام قهوه توانستند اندکی از خاطره بوی بسیار بد این ماموریت بکاهند، اشاره کرد: لازم به ذکر است وحید نیکخواه، نیما تقی زاده، مصطفی برزگر و ولی غلامی این ماموریت ویژه را انجام دادند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سر خوردن یک مرد جلوی همسرش!