مسعود جعفری جوزانی: «پوریای ولی» دیگر برایم مهم نیست


مسعود جعفری جوزانی: «پوریای ولی» دیگر برایم مهم نیست

ایسنا/ مسعود جعفری جوزانی که از مدت‌ها قبل قرار بود پروژه الف ویژه «پوریای ولی» را برای تلویزیون بسازد، درباره آخرین وضعیت این پروژه اعلام کرد: آن طور که در روزنامه‌ها خواندم گویا پروژه «پوریای ولی» در اولویت سازمان صداوسیما نیست. ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم.
این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: «پوریای ولی» دیگر برایم مهم نیست؛ چرا که من قرار بود سه سال پیش این پروژه را بسازم.
کارگردان سریال «در چشم باد» در گفت‌وگویی که با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا داشت، همچنین گفت:‌ من پروژه‌ام را رها نکرده‌ام ولی اصلا اصراری به ساختن کاری در فکر من نیست. من سه سال پیش با همه وجودم تلاش کردم که کارهای تحقیق و پژوهش «پوریای ولی» را انجام بدهم و حدود 850 صفحه فیلمنامه نوشته شد و در نهایت این پروژه، پروژه الف ویژه شناخته شد و حتی برایش زمین دادند، قرارداد منعقد شد و برای طراحی لباس و اینکه ساختار دیجیتالی چطور انجام شود کلی مخارج شد و در عین حال با تعداد زیادی از بازیگران صحبت و رفت و آمد انجام شد اما «پوریای ولی» خوابیده است و این اصلا در حیطه اختیار ما نیست.
جعفری جوزانی که در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در غرفه ایسنا حاضر شده بود، سپس تصریح کرد: اراده تولید «پوریای ولی» دست من نیست که بخواهم اراده کنم و این کار را بسازم. اراده تولید این پروژه دست مدیران سازمان صداوسیما است اما همان‌طور که گفته شده شاید این پروژه در اولویت کاری‌شان نیست. خب نباشد ما هم به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با مسعود جعفری جوزانی و دخترش سحر جعفری جوزانی ب