فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چه کسی غم از پیامبر دور می‌کرد؟/ ماجرای بوسه پیامبر(ص) میان دو دیده علی(ع)+صوت


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «قاف» بازخوانی زندگی آخرین پیامبر از ولادت تا رحلت ایشان با ویرایش یاسین حجازی از متن سه کتاب کهن به نام‌های تفسیر سورآبادی، سیرت رسول الله و  شرف النبی است که انتشارات شهرستان ادب آن را منتشر کرده است.

به بهانه سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، با انتشار بخش‌هایی از این کتاب با صدای یاسین حجازی که در رادیو شعر و داستان موسسه شهرستان ادب منتشر شده مخاطبان خود را در لذت شنیدن صوت این کتاب ارزشمند شریک می‌کنیم.

بخش اول مربوط به ماجرای فرماندهی «اسامة‌بن‌زید» است که پیامبر او را به فرماندهی سپاهی برای جنگ با روم به شام فرستاد اما زمزمه نافرمانی به گوش رسید و پیامبر با ناخوش احوالی به مسجد آمد و برای مردم سخن گفت.

 

در بخش دیگر به ماجرای وصیت پیامبر در مسجد به اهالی به مدینه در مورد امیرالمومنین(ع) اشاره دارد که در ادامه آمده است.

«سید روزی گفت: هفت مشک آب از هفت چاه مختلف بخواهید و بر من فروریزید تا به مسجد روم و مردم را وصیتی کنم...»

 علاقه‌مندان به استفاده از مطالب ادبی می‌توانند از اینجا در کانال تلگرام «شعر و داستان» شهرستان ادب عضو شوند.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/VFKZAN


ویدیو مرتبط :
اگر امروز پیامبر اکرم در میان ما بودند