سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کیفیت لیگ فوتسال بانوان می‌تواند بهتر باشد


کیفیت لیگ فوتسال بانوان می‌تواند بهتر باشدایسنا/ شهرزاد مظفر بر این باور است لیگ برتر فوتسال بانوان با کیفیت بهتری نسبت به شرایط حال می تواند برگزار شود.
با بیان اینکه بازیکنانی در سراسر کشور هستند که استعدادیابی نشده اند، تصریح کرد:" بازیکنانی وجود دارند که استعدادیابی نشده اند و از دید تیمها پنهان مانده اند، چرا که حامیان مالی و اسپانسر ها وجود ندارند تا شهرستان ها و استان ها بتوانند در لیگ برتر شرکت کنند در نتیجه این استعدادها شناخته نمی شوند. نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ دسته یک و دسته دو هم نمی توانند شرکت کنند".
مظفر ادامه داد: "سه تا چهار تیم هستند که در لیگ برتر دارای اسپانسر هستند و همین تیمها طبیعتا در بالای جدول رده بندی قرار دارند و سایر تیم ها وضعیت خوبی ندارند ".
یکی از نکات منفی لیگ سال جاری نبود نظارت برای حضور تیم ها در لیگ برتر است. او در این باره گفت: "بعضی تیم ها بدون پیش بینی از هزینه های شرکت در لیگ حضور پیدا می کنند ولی در نیم فصل یا در انتهای فصل از لیگ جدا می شوند یا اینکه برای صرفه جویی در هزینه ها در تک بازی ها شرکت نمی کنند و این صدمه جدی به بدنه لیگ برتر می زند."
راهکاری که سرمربی تیم دانشگاه آزاد برای این مشکل بیان داشت یک تعریف از تیم لیگ برتری است. او خاطر نشان کرد:" AFC برای باشگاه‌های کشورهای آسیایی حداقل ها و حداکثر هایی را مشخص کرده است بدین معنی که تیمی، حداقل های موجود را ندارد نمی تواند شرکت کند و برای حضور در مسابقات باید حداقل ها را داشته باشد. ما نیز با توجه به استاندار های خودمان باید یک تعریف از تیم لیگ برتری داشته باشیم و تیم ها با توجه به این استاندار ها می توانند در لیگ برتر حضور یابند".
مظفر همچنین گفت:" برای این کار باید حداقل هایی را تعریف و اسپانسر ها را جذب کنیم و این کار جز با انعکاس بیشتر این رشته در جامعه امکان پذیر نیست".
جدا از نکات منفی لیگ نکات مثبت هم وجود دارد. مظفر نکات مثبت را اینگونه بیان کرد:" نکته ای مثبت تر از برگزاری مداوم ده سال لیگ برتر نیست چرا که من از تمام کشورهای آسیایی اطلاع دارم و هیچ کشوری مانند ایران در بخش بانوان لیگ رفت و برگشت برگزار نمی کند، حتی ژاپن که مهم ترین رقیب ما در آسیا است لیگ منطقه ای برگزار می کند. با تمام نقاط ضعفی که لیگ ما دارد همین که برگزار می شود خوب است و این لیگ به تیم ملی کمک می کند اما بهتر است که سعی کنیم کیفیت را بالاتر ببریم".
تیم دانشگاه آزاد پیش از پایان لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کرده بود و بازی پایانی تشریفاتی بود. مظفر درباره بازی آخر افزود:" طبق پیش‌بینی پیش رفتیم و با اختلاف توانستیم تیم امیر نوشهر را شکست دهیم. در این بازی سه بازیکن آسیب دیده داشتیم و از آنها استفاده نکردیم و بازیکنان جوان تر بازی کردند و توانستند بازی خوبی هم انجام دهند".
مظفر شرایط دانشگاه آزاد را عالی ارزیابی کرد و افزود: هیچ کم و کسری نداشتیم و من واقعا خوشحال هستم در مجموعه دانشگاه آزاد همکاری کردم و این قهرمانی را به دکتر دادکان تقدیم می کنم که با حمایت های بی دریغ و مدیریت بسیار خوب باعث شدند تیم در مسیر قهرمانی قرار گیرد و با این قهرمانی توانستیم پاسخ تمام حمایت ها را با تمام قوا دهیم.
در پایان مظفر از بازیکنان تیم، کادر فنی و در نهایت مجموعه دانشگاه آزاد که نگاه ویژه داشتند تشکر کرد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
صعود تیم فوتسال بانوان هایلی به لیگ برتر فوتسال