رضا یزدانی: خیلی وقت است برای المپیک برنامه دارم


دارنده 2 مدال طلای جهان تاکید کرد: فقط به کسب مدال طلا در رقابت های المپیک فکر می‌کنم و خیلی وقت است که برای موفقیت در المپیک برنامه ریزی کرده‌ام.

رضا یزدانی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در جام تختی اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تمریناتی که داشته‌ام از شرایط بدنی بسیار خوبی برخوردارم و امیدورام پس از عملکرد خوب در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در مسابقات جام تختی نیز بتوانم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم.

دارنده 2 مدال طلای جهان افزود: از حریفان خارجی حاضر در جام تختی اطلاعی ندارم اما حریفان داخلی خوبی در این مسابقات حاضر خواهند شد و مطمئنا شاهد کشتی‌های زیبایی خواهیم بود. من هم تنها به عملکرد خودم فکر می‌کنم و سعی می‌کنم با تمرکز کامل فقط به فکر کسب موفقیت باشم و خوب کشتی بگیرم.

وی درباره برنامه‌ریزی خود برای حضور در رقابت‌های المپیک 2016 نیز گفت: خیلی وقت است برای المپیک برنامه ریزی کرده‌ام تا بتوانم ان‌شاءالله ضمن حضور در این مسابقات بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورم. امیدوارم بدشانسی المپیک لندن برایم تکرار نشود و با دست پر این از این رقابت‌ها بازگردم.

یزدانی تصریح کرد: بعد از جام تختی نیز با قدرت در تمرینات شرکت می کنم تا در هر میدانی که کادر فنی تیم ملی صلاح دید شرکت کنم. سعی من همیشه این بوده که در هر میدانی بهترین نتیجه را کسب کنم. بدون شک در المپیک هم فقط برای کسب مدال طلا به روی تشک می روم. البته کشتی ورزش بی رکوردی است و نمی توان در آن دست به پیش بینی زد.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به این موضوع که با توجه به انتظارات بالا از کشتی ایران برای کسب نتیجه مطلوب در رقابت‌های المپیک، مسئولیت سنگینی بر روی دوش او قرار دارد؟ گفت: کشتی همیشه بیشترین مدال را برای کاروان ایران در رقابت‌های المپیک بدست آورده و این بار نیز بیشترین انتظار از کشتی‌گیران برای کسب نتیجه خوب در المپیک می‌رود. متاسفانه شرایط حال حاضر به هیچ وجه المپیکی نیست و امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به این رشته داشته باشند تا بتوانیم بدون دغدغه فقط به تمرین فکر کنیم و با تمرکز کامل راهی این آوردگاه بزرگ شویم.

وی با بیان اینکه فدراسیون کشتی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند گفت: از مسئولان می‌خواهم که مشکلات پیش روی فدراسیون را از سر راه بردارند تا کشتی‌گیران نیز بدون مشکل به آماده سازی خود برای حضور موفق در المپیک بپردازند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
رضا یزدانی المپیک لندن