فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آغاز طرح ساماندهی دفاتر سرپرستی نشریات سراسری و خبرگزاری ها در مازندران


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی ارشاد مازندران عباس زارع اظهار داشت : به منظور ساماندهی فعالیت سرپرستان نشریات سراسری و خبرگزاری های استان، این طرح در استان آغاز شده و تا ٥ دی ٩٤ در استان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: سرپرستان نشریات سراسری و منطقه ای و نمایندگان خبرگزاری های استان باید برای تکمیل مدارک خود تا پنجم دیماه ٩٤ با مراجعه به سامانه جامع رسانه های کشور به نشانی e.resane.ir نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مدیران مسئول رسانه ها نیز باید با مراجعه به سامانه نسبت به قبولی نمایندگی همکاران خود اقدام کنند، گفت: شیوه نامه همکاری با دفاتر سرپرستی روزنامه ها و خبرگزاری ها در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد موجود است.
زارع گفت: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و فوق دیپلم و دیپلم با شرط ٤ تا ٧ سال سابقه کاری یکی از بندهای این طرح است که باید فعالان رسانه ای در این زمینه اقدام کنند.
وی بیان کرد: کسب نمره قبولی در آزمون کتبی آشنایی با قوانین مطبوعات، داشتن محل نمایندگی ثابت یا اجاره ای قانونی، بخشی از شروط دریافت مجوز سرپرستی نشریات و خبرگزاری ها در استان است.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد مازندران با اشاره به اینکه زمان ثبت نام واجدان طرح تا ٥ دی ماه است، افزود: پس از این تاریخ، فعالان رسانه ای این حوزه از کمک های مادی و معنوی ارشاد برخوردار نمی شوند.
زارع با بیان اینکه مازندران دارای ٨٤ دفتر سرپرستی نشریات سراسری و ١٦ نمایندگی خبرگزاری دارای مجوز است، گفت: با اجرای این طرح همه فعالان این حوزه دارای پروانه کسب می شوند.
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغاز اخذ اثرانگشت در دفاتر اسناد رسمی