فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرماندار: شهرستان خوی آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی است


حسین سیوانی اصل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان خوی با قدمت تاریخی زیاد و آثار تاریخی فراوان یکی از کانون های مهم مسافرت های نوروزی است که اهالی خونگرم و مهمان نواز هم اکنون آماده پذیرایی صمیمانه از میهمانان و گردشگران نوروزی هستند.
وی افزود: این دیار به عنوان مهد تمدن شش هزار ساله گنجینه ای از 200 بنا و اثر فرهنگی و تاریخی است که هر یک از آنها حکایت و خاطره هایی را در دل خود جای داده است.
وی حوزه های عملیه، آرامگاه شمس تبریزی، بازار سرپوشیده و قدیمی، دروازه سنگی، پل خاتون، مساجد تاریخی مطلب خان، سیدالشهدا، حجتیه، داش آغلیان، شیخ، حاجی بابا، ملاحسن، امامزاده سید بهلول، ممش خان، سیدتاج الدین و مقبره آل یعقوب و خانه های قدیمی کبیری، یوسفی، عظیمی، کلیسای سورپ سرکیس، ساختمان قدیمی شهرداری و پل هوایی قطور از جمله آثار تاریخی ارزشمند این خطه است که با جاذبه کم نظیر در ایام تعطیلات نوروزی آماده پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی است.
سیوانی اصل اضافه کرد: وجود بیش از 150 چشمه آب معدنی گرم و سرد و قنات ها بر زیبایی های طبیعی شهرستان خوی افزوده است.
فرماندار خوی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 20 واحد اقامتی اعم از هتل، مهمانسرای جهانگردی، خانه معلم، مهمانپذیر و خانه های اجاره ای با ظرفیت یکهزار و 400 تخت آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است، گفت: ستاد سفرهای نوروزی خوی در تلاش است شرایط خوبی را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی مهیا کند.
وی اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروزی در ورودی های شهر جهت رفاه حال مسافران بروشور اطلاعاتی همراه نقشه شهر در اختیار مسافران قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان خوی با تاریخی کهن و با قدمت شش هزار ساله و با مردمی خونگرم، مهمان نواز و دوستدار فرهنگ و ادب با مناظر دلربا و آب و هوای مطبوع هموطنان عزیز را برای سفر به این شهرستان فرا می خواند.
شهرستان خوی با بیش از 375 هزار نفر جمعیت در 134 کیلومتری شمال ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.
7128/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استقبال میهمانان نوروزی از عمارت شهرداری تبریز