وضعیت نامناسب راه‌ها در جنوب فارس


معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان عقب‌ماندگی راه‌های مناطق جنوبی فارس را تاریخی دانست و خواستار تلاش بیشتر برای رفع این عقب‌ماندگی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، علی‌اکبر نجیب‌زاده در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌ها در جنوب استان فارس، گفت: منطقه لارستان نیز از عقب‌ماندگی در حوزه راه بی‌بهره نمانده است!

وی، جبران عقب‌ماندگی در این حوزه را نیازمند تلاش و همدلی دلسوزانه‌ دانست و گفت: امیدواریم با تزریق اعتبارات مناسب، کمبودها و نواقص جبران شود.

نجیب‌زاده با تاکید بر اینکه راه یکی از مهمترین عوامل موثر در توسعه محسوب می‌شود، افزود: راه‌های استراتژیکی در شهرستان لارستان و جنوب استان فارس وجود دارد که لازم است به شکل مطلوبی توسعه یابند. توسعه راه‌ها و استانداردسازی و چهاربانده شدن مسیرهای دسترسی اصلی، علاوه بر تاثیر مثبت اقتصادی بر استان فارس، در بحث ملی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

معاون استاندار فارس بیان کرد: توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار و عملکرد مناسب مسئولین در این زمینه، ذهنیت بی توجهی به برخی مناطق جنوب فارس را از میان بر می‌دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
وضعیت نامناسب ورزشگاه تختی