فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



رهبر معظم انقلاب دیپلماسی وحدت و تقریب را نهادینه کردند


به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، منوچهر متکی روز شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی افزود: وحدت اسلامی از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) مطرح شد و با تشکیل مجمع تقریب مذاهب توسط رهبر معظم انقلاب، دیپلماسی وحدت و تقریب نهادینه شد و در حکمی که ایشان به دبیرکل این مجمع داده اند؛ سیاست مجمع بر این اصل استوار است تا با الهام گیری از این کلام ، وحدت امت اسلامی را مورد توجه قرار دهد.
معاون امور بین املل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تشریح برنامه های کنفرانس وحدت اسلامی که از فردا با سخنرانی رییس جمهوری در سالن اجلاس سران آغاز می شود گفت: چهار کمیسیون در کنفرانس امسال به ارزیابی شرایط کنونی جهان اسلام می پردازند که به دلیل کثرت مقالات این کمیسیون در دو بخش برگزار می شود و کمیسیون های بررسی علل بحران ها و راه های برون رفت از این بحران ها نیز برپا می شود.
وی افزود: همچنین هشت کمیسیون نشست علمای مقاومت، مساعی حمیده، احزاب حامی مقاومت در جهان اسلام، علوم و فناوری در جهان اسلام و همچنین کمیسیون های دانشگاهیان، جوانان، زن و خانواده و نقش آنها در برون رفت بحران های جاری در این کنفرانس برگزار می شود.
متکی، یکی از تفاوت های کنفرانس امسال را حضور 175 چهره جدید از 300 مهمان خارجی دانست و گفت: مقاماتی از دولت های اسلامی در کنفرانس بیست و نهم حضور دارند که این مساله نشانگر دغدغه مقامات دولتی برخی کشورهای اسلامی در مورد بحران های کنونی جهان اسلام است.
ادامه دارد...
فراهنگ**1003**1540**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وحدت و تقریب در کلام رهبر معظم انقلاب