«قصه‌های «کره الاغ باهوش» در بازار کتاب


نوید سیدعلی‌اکبر که به تازگی مجموعه «قصه‌های کره الاغ باهوش» را راهی بازار کرده، از زیر چاپ رفتن مجموعه تالیفی دیگری از کارهایش با عنوان «قصه‌های بچه کله‌پوک» خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا‌، مجموعه یک‌جلدی «قصه‌های بچه کله‌پوک» حدود 15 قصه با شخصیت‌های مختلف را در بر می‌گیرد که ویژه کودکان پایه‌های اول تا پنجم دبستان نوشته شده است. این مجموعه بناست در نشر هوپا راهی بازار شود.

همچنین مجموعه هشت‌جلدی «قصه‌های کره الاغ باهوش» از آثار تازه این نویسنده اخیرا در واحد کودک انتشارات چکه راهی بازار شده است.

در بخشی از پشت جلد این هشت کتاب آمده است: «اگر بگوییم این کره الاغ باهوش و نابغه است حتما تعجب می‌کنید اما کره الاغ باهوش با قصه‌های خنده‌دارش شما را شگفت‌زده می‌کند. بهتر است خودتان این کتاب را بخوانید و با کره الاغ بیش‌تر آشنا شوید.

«کره الاغ و مگس ویژ ویژو»، «کره الاغ و دو تا موز قایمکی»، «کره الاغ و روباه کلاهبردار»، «کره الاغ و کله‌های کدویی»، «کره الاغ و مهمان ناخوانده»، «کره الاغ و مدرسه سواددارها»،«کره الاغ و شیر جنگل» و «کره الاغ و گردن‌بند طلا» کتاب‌های این مجموعه داستان‌ تخیلی هستند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
الاغ باهوش هم به بازار آمد - olagh