فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دیدار مدیرکل بنیاد شهید تهران با خانواده شهید «قدیر سرلک»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل این شهید مدافع حرم ضمن همدردی با خانواده معظم این شهید والامقام شهادت قدیر سرلک را تبریک و تسلیت گفت و از مشکلات و مسائل مورد نیاز خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم پرس‌وجو کرد.

صمیمی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را مایه برکت دانست و اظها ر داشت: کشور ایران مرهون صبر و فداکاری‌های شما خانواده‌های معظم شهدا است. این شهدای مدافع حرم در مقابله با تروریست‌های تکفیری مبارزه کردند تا ما بتوانیم اراده قاطع برای نابودی آنان داشته باشیم و اجازه ندهیم امنیت کشور به خطر بیافتد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه افزود: در کشوری که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی باشد مطمئنا هیچ دشمنی نمی‌تواند نفوذ کند. لذا باید این فرهنگ را در میان مردم و بستر جامعه نهادینه کنیم همانطور که جوانان ما انقلابی دارند در این مسیر حرکت می‌کنند باید میان اقشار مختلف جامعه این فرهنگ را ترویج کرده و فرهنگ مقاومت را الگو قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان ضمن تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهید مدافع حرم قدیر سرلک، همواره یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

شهید قدیر سرلک در 13 آبان ماه امسال در دفاع از حرم آل الله به دست تروریست های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دیدار خانواده شهید سرلک با پیکر او بعد از ۳۰ سال