فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جزئیات وداع با سردار خان طومان، «شهید جواد دوربین»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در پی نقض آتش بس توسط عوامل تکفیری در اطراف حلب سوریه و حملات وحشیانه آنها به شهرک خان‌طومان، تعدادی از نیروی مستشاری کشور به شهادت رسیدند. «سردار شهید جواد دوربین» یکی دیگر از شهدای مدافع حرم است که از استان گیلان برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) رهسپار سوریه شد و در درگیری دو روز گذشته در خان طومان به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست. شهید جواد دوربین اهل خطه بندرانزلی استان گیلان و از پاسداران بازنشسته سپاه بود که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید. او دی ماه سال 89 از خدمت بازنشسته و فرودین امسال به سوریه رفت. از این شهید والامقام 4 فرزند به یادگار مانده است.

مراسم وداع با پیکر سرتیپ دوم پاسدار شهید جواد دوربین امروز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه 95 همراه با نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای انزلی و مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید فردا دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 95 ساعت 10 صبح از مقابل مقر قدیم سپاه پاسداران شهرستان انزلی برگزار می‌شود.

تاکنون با تأیید سپاه کربلای مازندران و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت 13 مدافع حرم حضرت زینب(س) از مازندران در درگیری با تروریست‌ها در حلب سوریه اعلام شده است.همچنین تعداد 21 نفر از رزمندگان استان در این درگیری مجروح و جانباز شدند و تعدادی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) استان در این درگیری به اسارت تروریست‌ها درآمدند. شهید جواد دوربین چهاردهمین شهید خان طومان است که از استان گیلان رهسپار سوریه شده بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه