فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز از ظرفیت های متخصصان ایرانی خارج کشور بهره می گیرند


به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان فارس، حبیب شریف افزود: این طرح که از ابتدای سال 94 با همکاری بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مراکز علمی برگزیده آغاز شده است اهدافی از جمله استفاده از ظرفیت علمی و پژوهشی متخصصان و دانشمندان برجسته ایرانی غیر مقیم در مراکز علمی، فناوری و صنعتی داخل را دنبال می کند.
وی گفت: ارتقای سطح علمی پایگاه های تخصصی همکار و مراکز علمی داخلی و فراهم سازی شرایط مناسب جهت همکاری و توسعه فناوری های نوظهور و پیشرفته در کشور از دیگر اهداف این طرح است.
رئیس بنیاد نخبگان استان فارس اظهار کرد: در قالب این طرح ایرانیان مقیم خارج از کشور که فارغ التحصیل 400 دانشگاه برتر دنیا هستند می توانند با حضور در مراکزی که بنیاد ملی نخبگان به عنوان «پایگاه های تخصصی همکار» انتخاب می کند در قالب دوره پسا دکتری، فرصت مطالعاتی، همکاری در طرح های پژوهشی، ارائه سخنرانی در قالب کارگاه و سمینارهای آموزشی و همکاری در واحدهای فناور (دانش بنیان) با پایگاه های تخصصی همکاری کنند.
شریف گفت: بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب بسته های حمایتی هزینه های مرتبط با حضور متخصصان در پایگاه های تخصصی را به مراکز، استادان و متخصصین مدعو پرداخت خواهد کرد.
وی اظهار کرد: تاکنون تعدادی از مراکز علمی کشور با تأیید بنیاد ملی نخبگان به عنوان «پایگاه های تخصصی میزبان متخصصان و دانشمندان برجسته ایرانی غیر مقیم» تعیین و در سامانه international.bmn.ir ثبت شده اند.
رئیس بنیاد نخبگان استان فارس اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های موجود در دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز با پیگیری بنیاد نخبگان استان فارس این دو دانشگاه در لیست پایگاه های تخصصی طرح قرار گرفتند. ک/1
2027 /1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سخنرانی دکترخدادوست در دانشگاه علوم پزشکی شیراز