رسوایی اخلاقی بازیکن مشهور والیبال + توضیحات باشگاه پیکان


مسئولان برگزاری جام باشگاه های جهان یک بازیکن ایران را به دلیل رسوایی اخلاقی از جام باشگاه های جهان اخراج کرد، این در حالیست که باشگاه پیکان ماجرا را به شکل دیگری توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، Wold of Volley به نقل از clarin.com خبر داد: در جریان رقابت های والیبال باشگاه های جهان در برزیل چندی پیش با قهرمانی تیم میزبان به اتمام رسید، تیم پیکان که در این دیدار حضور داشت با حواشی همراه شد.

بر این اساس  بازیکن تیم پيکان به دلیل آزار و اذیت جنسی خدمتکار هتل از برزیل ،محل برگزاری رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان اخراج شد.

اين اتفاق که در آسانسور هتل رخ داده است به صورت شفاف با ضبط فيلم گويای تمام اتفاقات است.

رسوایی اخلاقی بازیکن مشهور والیبال+سندتوضیحات باشگاه پیکان درباره رسوایی اخلاقی بازیکن والیبال این تیم

اما ساعتی پس از انتشار این خبر مدیریت تیم والیبال پیکان خبر آزار و اذیت یک خدمه هتل در برزیل را از سوی یکی از بازیکنان این تیم تکذیب کرد.

Wold of Volley به نقل از Instagram.com نوشت: مدیریت باشگاه پیکان با انتشار یادداشتی خبر منتشر شده در خصوص دست داشتن یکی از بازیکنان این تیم در آزار و اذیت یکی از خدمه‌های هتل محل اقامت این تیم در بلو هوریزونته را تکذیب کرد و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد. مدیریت باشگاه پیکان تاکید کرد ماجرا اصلا آزار جنسی نبوده است.رسوایی اخلاقی بازیکن مشهور والیبال + توضیحات باشگاه پیکان و ابهام در خبر رسواییدر این یادداشت آمده است: بازیکن پیکان قصد داشت پیش پزشک تیم برود و می‌خواست از آسانسوری در هتل که مجاز به استفاده از آن نبود، استفاده کند. خدمتکار هتل سعی کرد مانع او شود، او عصبانی شد و چرخ غذای پیش خدمت را به طرف او هتل داد.

اگرچه مدیریت هتل از اعتراض خود پشیمان شدند اما FIVB بازیکن را از ادامه بازی  در این تورنمت محروم کرد و مدیر باشگاه هم او را به ایران برگرداند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رسوایی اخلاقی بازیکن تیم والیبال پیکان