قنادی: علیمحمدی و شهریاری شهیدان راه علم بودند


قائم مقام رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شهیدان علیمحمدی و شهریاری در راه تعلم و علم قدم برداشتند و به همین دلیل شهید محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم هفتمین سالگرد شهادت شهید مسعود علیمحمدی عصر روز سه‌شنبه در دانشکده علوم سیاسی و حقوق دانشگاه تهران با حضور اساتید این دانشگاه، مقامات سازمان انرژی اتمی و خانواده شهیدان علیمحمدی و شهریاری برگزار شد.

محمد قنادی، قائم مقام سازمان انرژی اتمی در این مراسم شهیدان علیمحمدی و شهریاری را شهید راه علم دانست و گفت: مدتی قبل از شهادت شهید علیمحمدی از طرف آقای آقازاده، رییس وقت سازمان انرژی اتمی و بنده پیشنهاد مسوولیت پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای که قرار بود در آن زمان راه‌اندازی شود مطرح شد و او پذیرفت اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد شاید قرار بود ایشان در مسیر دیگر که شهادت بود قدم بگذارند.

او شهید علیمحمدی را متدین و با ایمان و دارای مدارج علمی بالا در رشته فیزیک دانست و گفت: آقای صالحی درباره ایشان این طور گفتند که "بسیار آقای علیمحمدی را دوست داشته است". چرا که او را که دانشجوی اولین دوره فیزیک دانشگاه شریف بود می‌شناخت که سطح علمی بالایی داشت.

قنادی در ادامه سلام علی‌اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی را به خانواده و همسر شهید علیمحمدی اعلام کرد و گفت که آقای صالحی با توجه به شرایط فعلی سازمان و کشور که درگیر اجرای برجام است گرفتار بودند و نتوانستند در این مراسم شرکت کنند و گفتند که بنده سلام ایشان را برسانم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
کربلایی محسن شهریاری-کجایید ای شهیدان خدایی شعبان94