برنامه‌ای برای حذف کارت سوخت وجود ندارد


رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: هنوز برنامه‌ای برای حذف کارت‌های سوخت وجود ندارد و همچنان متقاضیان باید یا از کارت سوخت خودشان و یا از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده کنند.

بیژن حاج‌محمد رضا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که از ساعت 12:1 امشب بنزین 700 تومانی در کارت و بیرون از کارت سوخت هیچ امتیازی ندارد، اظهار کرد: از فردا در سراسر نقاط کشور بنزین معمولی به قیمت 1000 تومان و بنزین سوپر به قیمت 1200 تومان و سایر مشتقات نیز به همان قیمت‌های سابق عرضه می‌شود.

وی با ابراز گلایه از وجود کارت‌های سوخت گفت: زمانی که بنزین به صورت آزاد عرضه می‌شود دیگر نیازی به وجود کارت نیست به همین دلیل پیگیری‌هایی را برای حذف کارت سوخت انجام داده‌ایم، اما تاکنون هیچ دستوری به ما ابلاغ نشده است.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور با بیان این‌که متقاضیان هم می‌توانند از کارت آزاد و هم از کارت خودشان بدون پرداخت هیچ مبلغی استفاده کنند، تصریح کرد: شایعاتی مبنی بر دریافت پول از مشتریانی که از کارت جایگاه‌داران استفاده می‌کنند وجود دارد، اما باید گفت در این باره هیچ صحبتی نشده است.

آمادگی جایگاه‌داران برای توزیع بنزین

حاج محمدرضا در خصوص وضعیت جایگاه‌ها گفت: براساس تمهیدات و اقدامات انجام شده جایگاه‌ها با حداکثر قدرت آماده پذیرش متقاضیان هستند.

وی ادامه داد: تاکنون آنطور که انتظار می‌رفت جایگاه‌های بنزین شلوغ نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که از ظهر به بعد تعداد متقاضیان افزایش یابد.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور با بیان این‌که تمام تمهیدات لازم برای ارائه‌ی خدمات به مردم انجام شده است، افزود: هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و مردم می‌توانند با خیال راحت تا ساعت 12 امشب نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

حاج‌ محمدرضا با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل وجود جایگاه CNG مصرف انرژی در قیاس با گذشته متعادل شده است، گفت: در شرایط فعلی مصرف بنزین به‌طور میانگین بین 72 تا 76 میلیون لیتر در روز است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نظر مردم در خصوص حذف کارت سوخت چیست؟