جزئیات اخراج کرار جاسم از تیم استقلال


ترک اجباری کرار جاسم محمد از استقلالبعد از حرف و حدیث های فروان و حواشی که کرار جاسم محمد بازیکن عراقی تیم استقلال به وجود آورده بود،مسئولان این تیم تصمیم به اخراج وی گرفتند.استقلالی ها بابت تمدید قرارداد کرار و اخراج او، باید بیش از یک میلیارد غرامت بدهند. بدهی های تسویه نشده کرار هم هنوز باقی مانده اند.کرار جاسم محمد ، کرار جاسم محمد ، کرار جاسم در استقلال

بهرام افشارزاده ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به عملکرد نا مطلوب و نه چندان تاثیر گذار کرار جاسم در این فصل از رقابتهای لیگ برتر فوتبال و تصمیم هیئت مدیره و در جلسه ای که با مظلومی داشتیم قرار شد دیگر این بازیکن در باشگاه استقلال جایی نداشته باشد.

وی در ادامه گفت:در نشستی که با مظلومی داشتیم و نیاز سرمربی تیم به بازیکن جایگزین کرار، قرار است دو یا سه بازیکن را در نظر بگیریم تا در نهایت بتوانیم یکی از آنها را در صورت صلاحدید کادرفنی هرچه سریعتر به خدمت بگیریم.

مظلومی همچنین در مورد مطالبات کرار از استقلال هم گفت: تصمیم گیری در مورد این موضوع بعد از بررسی کمیته انضباطی باشگاه خواهد بود.

وی در پایان گفت: کرار در یازده هفته ای که لیگ برتر فوتبال برگرار شد، حتی یک ساعت هم در تیم بازی نکرد و فقط به دنبال حواشی بود از همین رو با تصمیم گیری هیئت مدیره و به خصوص سرمربی استقلال این بازیکن را از تیم کنار گذاشتیم.

تمدید قرارداد کرار، عجیب ترین تصمیم مظلومی در نقل و انتقالات لیگ پانزدهم بود. تصمیمی که ممکن است در کنار همه حاشیه هایش، ضرر سنگین مالی به استقلالی ها بزند. 

کرار طلب زیادی از فصل گذشته دارد و استقلال برای اخراج او باید مبلغ قرارداد این فصلش را تمام و کمال پرداخت کند. مدیران باشگاه، می خواهند با استناد به بی نظمی کرار از دادن مطالبات این فصل او خودداری کنند اما با توجه به اینکه تمام این بی نظمی ها بعد از به تعویق افتادن دستمزد او انجام شده، احتمالا کمیته انضباطی فدراسیون و فیفا به نفع این هافبک عراقی رای می دهند.

 استقلال برای اخراج کرار، باید به صورت توافقی قرارداد او را فسخ کند. در غیر این صورت، یک پرونده سنگین و گرانقیمت حقوقی منتظر این باشگاه خواهد بود.

جزئیات اخراج کرار جاسم از تیم استقلال


ویدیو مرتبط :
اخراج جاسم کرار از تیم استقلال