حضور «نفیسه روشن» در برنامه «بچه‌های مردم»


باشگاه خبرنگاران/ نفیسه روشن، بازیکنان تیم ملی اسکیت، دختران تیم ملی فوتسال و قهرمان روبیک ایران مهمانان این هفته بچه های مردم هستند.
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه بچه های مردم افزود: موضوع این هفته برنامه بررسی حسادت در میان نوجوانان است. تصمیم داریم در این هفته با طرح موضوع حسادت به معایب این حس موثر در بر هم زدن تمرکز و آسایش نوجوانان با برداشتی از حدیث نبوی الحسود لایسود بپردازیم.
احمدی افزود: این هفته در برنامه های دخترانه نفیسه روشن و بازیکنان تیم ملی فوتسال دختران مهمان محیا اسناوندی خواهند بود و قهرمان روبیک ایران و نوجوانان تیم ملی اسکیت رخ به رخ عبداله روا مهمانان برنامه پسرانه خواهند بود.
احمدی کارگردان هنری برنامه بچه های مردم ادامه داد: مصمم هستیم با نمایش های طنز و گاه کلام جدی به حسادت هایی که گاهی اعتماد به نفس نوجوان را پایین میاورد و گاهی باعث انگیزه برای پرواز بهتر میشود بپردازیم. قصد داریم این حس نامرغوب نوجوانی را به سمت انگیزه برای حرکت روبه جلو تبدیل کنیم تا حس ملامت شده ی حسادت نقطه ایی باشد برای رسیدن به بهترین ها،
احمدی در پایان گفت: حسین تورنگ کارگردان بخش آیتم ها و گزارش های این برنامه این هفته با تصاویر ویژه ایی به استقبال نوجوانان ایرانی میاد.
گفتنی است از روز یکشنبه تا چهار شنبه حوالی ساعت ۱۶ برنامه بچه های مردم روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برنامه چهارباغ با حضور نفیسه روشن و دوقلوها