تصویر و تقلید حیرت‌انگیز تاک شوی نوروزی مهران مدیری از یک برنامه هندی


 تصویر و تقلید حیرت‌انگیز تاک شوی نوروزی مهران مدیری از یک برنامه هندیکافه سینما/ این روزها یک تاک شوی نوروزی با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم در حال پخش است.
نازنین رسولی، تصاویر و متنی برای کافه سینما فرستاده که حکایت از تقلید مو به مو، و متاسفانه بدون ذکر نامی از یک برنامه مشهور هندی دارد.
با سلام
همان طور که حتما می دانید از هفته پیش برنامه ای با حضور جمعی از نام اوران از عرصه طنز از جمله مهران مدیری به نام دورهمی از شبکه نسیم اغاز به پخش کرده است. قابل توجه است که سازندگان این برنامه در طراحی دکورها، نورپردازی، شیوه روایی و حتی شخصیت ها از یک برنامه گفتگو محور هندی به نام Comedy nights with Kapil به شکل جز به جز ایده گرفته اند ، به گونه ای که اندک تفاوتی بین دو برنامه دیده می شود.
این برنامه گفتگو محور درهند بسیارمحبوب وموفق بوده است وازسال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ پخش شده است و در طول دوران پخش خود جوایز بسیاری را در هند کسب کرده است. ایده گرفتن از برنامه های موفق کشورهای دیگر و ایرانیزه کردن ان برای مخاطب ایرانی امری کاملا شایسته و نیکوست اما کپی کردن تک تک جرییات و المان ها چه در صحنه پردازی و چه در دیگر اجزای برنامه نشان از عدم خلاقیت برنامه ساز و ساده شمردن مخاطب است!! جای سوال است که چرا برنامه سازان ایرانی به جای ایده گرفتن و پردازش و تغییر ان برای مخاطب همیشه دم دستی ترین گزینه یعنی کپی جزبه جز را انتخاب می کنند؟
با احترام
نازنین رسولی



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: کافه سینما


ویدیو مرتبط :
مهران مدیری و تقلید برنامه شهریاری