اکران یک فیلم‌ با بازی اکبر عبدی در خرداد ماه


 اکران یک فیلم‌ با بازی اکبر عبدی در خرداد ماهباشگاه خبرنگاران/ «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز نیمه خرداد به سینماها می‌آید.
داریوش باباییان تهیه کننده و پخش کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «چهار اصفهانی در بغداد» گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده نیمه خرداد این فیلم را توسط موسسه شکوفا فیلم اکران خواهیم کرد.
وی ادامه داد: این اثر به نویسندگی و کارگردانی سید محمدرضا ممتاز غیر از جذابیت آن در جهت جذب مخاطب، حضور متفاوت اکبر عبدی در این فیلم است که از ابتدا تا انتها بر عکس برخی از فیلم‌های قبلی‌اش ایفای نقش کرده است.

گفتنی است؛ این اثر که به نویسندگی و کارگردانی سید محمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان با محوریت دفاع مقدس است، زندگی خانواده اصفهانی را روایت می‌کند که با وجود مشکلات پیش رویشان درگیر جنگ می شوند همین مسئله برای آن‌ها حواشی مختلفی در پی دارد.

در این فیلم که به سه دوره زمانی گذشته، حال و آینده پرداخته بازیگرانی چون اکبرعبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه صناعی، کاظم افرندنیا، کیمیا بابائیان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌ای، گوهرشاد مهابادی و احسان فدایی حضور دارند.





منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
بازی دیدنی اکبر عبدی تو فیلم رضا عطاران( عبدی زن شده!!)