«حبیب کاوش» و «محسن هاشمی» به واکاوی سینمای دولتی و خصوصی خواهند پرداخت


«حبیب کاوش» و «محسن هاشمی» به واکاوی سینمای دولتی و خصوصی خواهند پرداخت

سینماپرس/ فرداشب پنجشنبه ۲۸ آبان حبیب کاوش و سید محسن هاشمی از فعالان عرصه سینما در یک مناظره تلویزیونی شرکت خواهند کرد.
در ادامه برنامه زنده تلویزیونی «شهر فرنگ» از شبکه خبر سیما که پنجشنبه هر هفته با اجرای حمید مدقق و با حضور اهالی سینما به روی آنتن می رود، حبیب کاوش کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما به اتفاق سید محسن هاشمی در مناظره ای با عنوان « سینمای دولتی، سینمای خصوصی» با یکدیگر به بحث و بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

این برنامه که ساعت 15: 21 پنجشنبه ها به مدت ۴۵ دقیقه برگزار می شود پیش از این نیز شاهد مناظره های های پر سر و صدایی همچون برنامه سید مهدی سجاده چی و همایون اسعدیان پیرامون نامه سرگشاده سجاده چی به رئیس جمهور طی یکی دو هفته گذشته بوده است.

شایان ذکر است کاوش از جمله فیلمسازان پیش کسوت سینما و کارگردان آثار برجسته ای چون فیلم «دادشاه» بوده که مدتی سخنگوی شورای صنفی نمایش نیز بوده است.

محسن هاشمی نیز که دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی است از جمله مدیران اجرایی برنامه ها و جشنواره های سینمایی بوده که علاوه بر نگارش یادداشتهای متعدد در رسانه ها، در خانه سینما نیز مدتی عهده دار مسئولیت بوده است.


ویدیو مرتبط :
حضور مدیران پروازی در نهادهای دولتی و خصوصی