کاهش وزن شدید کریس همزورت برای بازی در فیلم جدیدش


  X  

کاهش وزن شدید کریس همزورت برای بازی در فیلم جدیدش

بانی فیلم/ کریس همزورت کاهش وزن دراماتیکی را تجربه کرده تا بتواند در فیلم جدیدش «در قلب دریا» حضوری موفق داشته باشد.
کریس همزورت که بیشتر برای هیکل درشتش شناخته می‌شود، برای بازی در نقش دریانوردی در قرن نوزدهم با عنوان «در قلب دریا» حسابی تلاش کرده است. او با به اشتراک گذاشتن عکسی از خودش نشان داده که چه تغییر باورنکدنی بدنی را تجربه کرده است.
او در توییتر نوشته: فقط یک رژیم غذایی کافی بود. برنامه جدیدی به نام «گم شده در دریا» . اما آن را به کسی توصیه نمی‌کنم.
همزورت پیش از این درباره تلاشش برای بازی در این فیلم جدید صحبت کرده بود و اویال تابستان گفته بود تلاش برای وزن کم کردن او را خیلی اذیت کرده است. او آن زمان گفته بود از وزنی که در فیلم «تور» داشت کمتر است و پس از آن با وزنی که خیلی از آن فیلم اسطوره‌ای کمتر بود، در فیلم «کلاه سیاه» دیده شد.
همزورت گفت برای کم کردن وزن زحمت زیادی کشیده چون مجبور بود خیلی سریع وزن کم کند و در عین حال این کار را طوری انجام دهد که به سلامتش لطمه‌ای نخورد و بتواند جلوی دوربین برود.
ران هاوارد کارگردان این فیلم نیز گفت: برای این پروژه نیاز بود تا او به سرعت وزن کم کند و کالری بسوزاند و در عین حال قدرت ایفای نقشش را هم داشته باشد. او باید هر روز سر صحنه حاضر می شد و هر روز فیلمبرداری هم انجام می‌شد.
همزورت در این فیلم زندگی واقعی اوون چیس را تصویر کرده که در یک کشتی شکار نهنگ کار می‌کرد و پس از این که یک نهنگ کشتی آن‌ها را در هم شکست، در دریا سرگردان شد. برای این فیلم همزورت و دیگر گروه بازیگران مجبور بودند تا با رژیمی که تنها 500 کالری در روز به بدنشان می رساند، به سرعت وزن کم کنند.
تلاش برای بقا بر امواج خشمگین اقیانوس و ناامیدی و سرگردانی، بازماندگان کشتی را در شرایطی قرار داده بود که باید همه نیروی خود را صرف زنده ماندن کنند. همین داستان الهام بخش هرمان ملویل برای نوشتن رمان «موبی دیک» شد.
فیلم «در دل دریا» که 11 دسامبر 2015 اکران می شود، بر مبنای فیلمنامه ناتانیل فیلبریک و به کارگردانی ران هاوارد ساخته شده است. سیلیان مروفی، تام هالند، بن ویشاو و بنجامین واکر دیگر بازیگران این فیلم هستند.


ویدیو مرتبط :
اضافه وزن دارید ؟! حتما ببینید ! ( روانشناسی کاهش وزن )