سوپرایز ترانه علیدوستی در روز تولدش + توییت


ترانه علیدوستی ، تولد ترانه علیدوستیترانه علیدوستی که این روزها به همراه شهاب حسینی در فیلم فروشنده مشغول کار است از سوپرایز اصغر فرهادی در روز تولدش میگوید.

بازدید : 119 نفر

ترانه علیدوستی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش در توئیتر از سوپرایز اصغر فرهادی در روز تولدش پرده برداشت.

علیدوستی نوشت: 

"پلان این بود که از پله میدویدم بالا و دوربین پشتم میومد و در آپارتمان رو اونقدر میزدم تا شهاب وا کنه. ولی آقای فرهادی باز کرد با کیک و شمع."توییت ترانه علیدوستی ، تولد ترانه علیدوستی ، توییت ترانه علیدوستیتوییت ترانه علیدوستی در روز تولدش

گفتنی است اصغر فرهادی این روزها مشغول ساخت هفتمین فیلم سینمایی اش با عنوان «فروشنده» است. ترانه علیدوستی و شهاب حسینی از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

ترانه علیدوستی و شهاب حسینی ، توییت ترانه علیدوستی ، ترانه علیدوستی و شهاب حسینیترانه علیدوستی و شهاب حسینی در فیلم فروشنده 

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362، تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و مترجم و ساکن ایران است. در ویژه نامه شماره 100 ماهنامه «صنعت سینما» که نگاهی است به سینمای ایران در دهه هشتاد، به انتخاب 130 نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شد. همچنین در سال 1390، ماهنامه سینمایی فیلم او را به عنوان بهترین بازیگر زن دهه 80 انتخاب کرد.

 ترانه علیدوستی و دخترش ، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی و دخترش

 ترانه علیدوستی و دخترش حناترانه علیدوستی ، جشن تولد ترانه علیدوستی در پشت صحنه فروشنده

سوپرایز ترانه علیدوستی در روز تولدش + توییت 5/5 1

منبع : نمناک - / ک

این مطلب مفید بود ؟ این مطلب مفید بود ؟ پسندیدم 1 نپسندیدم 0

مطالب پیشنهادی

نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

هم اکنون دیگران می خوانند loading

وب گردی


ویدیو مرتبط :
‫سوپرایز بهاره افشاری در روز تولدش‬‎