بنیامین: عزتمان را به دنیا نشان می دهیم


justify;padding: 10px;">

موسیقی ما:  بنیامین همراه با گروهش برای برگزاری کنسرتی به دبی سفر کرده است. او فردا شب در سالن ندینت تیه تر این شهر روی صحنه می‌رود و سریعاً به کشور بازمی گردد تا برای کنسرت 28 و 29 دی‌ماه در کرمانشاه به این شهر سفر کند.

او درباره استقبال مردم از کنسرت دبی در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «براى اولین بار تو این همه كنسرت‌هاى خارجى، احتمالاً كار به سانس دوم كشیده می‌شه و حتى اگه به دلایل فنى و زمانى نشه، همین حرفش هم حال آدم و خوب مى‌كنه.» اشاره او هم به زمان بازگشت‌اش به کشور برای کنسرت کرمانشاه است. اما در این مدت اخباری هم مبنی بر جدال توئیتری وزیر امور خارجه کشورمان دکتر محمدجواد ظریف با وزیر امور خارجه امارات منتشر شده که باعث شده بعضی بگویند بهتر بود بنیامین در این زمان برای اجرای کنسرت به دبی نمی رفت.

بنیامین در این باره هم نوشته است: «شاید بعضى دوستان فكر كنند كه اگه یه وقت دیگه برگزار میشد بهتر بود كه البته شرایط جدید بعد از برنامه ریزى و اعلام این كنسرت بود. ما به خاطر دولت یا حكومت كشورهاى دیگه این كنسرت ها رو اجرا نمى كنیم بلكه فقط و فقط و فقط به خاطر دل هموطن هاى عزیزمون كه تو همه جاى دنیا هستند مى ریم تا هم اون ها رو خوشحال كنیم و هم ترانه هاى عاشقانه فارسى مون رو با صداى بلند در تمام جهان طنین انداز كنیم.

اتفاقاً به نظر من تو یه همچین موقعیت هایى هست كه ملت ها مى تونن هویت، عزت و اعتماد به نفس خودشون رو با كمال احترام و آرامش به بقیه مردم جهان ثابت كنند. بیا تا گل برافشانیم و مى در ساغر اندازیم / فلك را سقف بشكافیم و طرحى نو دراندازیم / اگر غم لشكر انگیزد كه خون عاشقان ریزد / من و ساقى به هم سازیم و بنیادش بَراندازیم.» بنیامین چند سال پیش هم در دبی روی صحنه رفته بود. او مدتی پیش از تور امریکای شمالی خود به کشور بازگشته بود.


ویدیو مرتبط :
با انتخاب بهترین کلمات،دنیا را تغییر دهیم