کمپانی: در بازی برگشت همه فشارها روی رئال است


ونسان کمپانی می‌گوید تیمش در بازی برگشت برابر رئال مادرید شانس خوبی برای صعود به دیدار نهایی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از ایندیپندنت، منچسترسیتی و رئال مادرید در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. حالا در دیدار برگشت در صورتی که تیم انگلیسی دروازه رئال را باز کند کار رئال سخت خواهد شد ولی از طرفی رئال از حمایت هوادارانش سود خواهد برد.

ونسان کمپانی درباره دیدار برگشت با رئال مادرید گفت: می خواهیم گل بزنیم اما در بازی برگشت هر اتفاقی محتمل است. اگر در برنابئو گل بزنیم کار را برایشان مشکل خواهیم کرد. در نیمه اول شانس های خود را داشتیم و آنها منسجم بودند. بازی نزدیکی بود و ما هم شانس داشتیم. مهم این است که در بازی برگشت فشار روی رئال خواهد بود. آنها در مقابل هوادارانشان بازی می کنند و این کار را برایشان سخت خواهد کرد. باید در ابتدای بازی دروازه‌مان را بسته نگه داریم. رئال در دقایق نخست تیم خطرناکی است و دیدید که ولفسبورگ چطور در دقایق نخست برابر آنها تسلیم شد.

این مدافع بلژیکی ادامه داد: خیلی‌ها منتظر بازی برگشت هستند. این بازی می‌تواند تاریخ را رقم بزند. نتیجه صفر -صفر مقابل رئال مادرید در خانه اصلا بد نیست و حتی عالی است. من همچنان پشت تیمم هستم که باید در 180 دقیقه گل بزنیم. من انتظار دارم گل بزنیم. آنها یک برنامه بازی مشخص داشتند و سعی کردند مثل اکثر بازی های بزرگی که انجام داده اند، در ضد حملات به ما ضربه بزنند. هارت در چند صحنه وادار به واکنش شد، اما آنها عمدتاً حاصل ضربات شروع مجدد بودند و باید در دیدار برگشت مراقب آنها باشیم و مطمئن شویم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. به نظر من ما هم در ضربات شروع مجدد خطرناک بودیم. در این مرحله نمی توانستیم آرزویی بیشتر از این داشته باشیم. 90 دقیقه دیگر باقی مانده است و ما منتظر برگزاری آن هستیم.

خبر خوش برای هواداران منچسترسیتی این است که مصدومیت کمپانی به طور کامل برطرف شده و این ستاره سیه چرده می تواند مقابل رئال مادرید و در قلب خط دفاعی برای تیمش بازی کند، هر چند یحیی توره، دیگر ستاره سیتی مصدوم است و هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن برای بازی با رئال مادرید آماده می‌شود یا خیر.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازی برگشت بارسلونا و رئال مادرید(ال کلاسیکو برگشت در لیگ)