محسن کيايي بازيگر فيلم «صاف کننده» شد


مهر/ محسن کيايي بازيگر و نويسنده سينما و تلويزيون از بازي در فيلم سينمايي «صاف کننده» به کارگرداني مصطفي کيايي خبر داد.

محسن کيايي بازيگر و نويسنده سينما و تلويزيون با اشره به اينکه به زودي پيش توليد فيلم سينمايي «صاف کننده» به کارگرداني مصطفي کيايي آغاز مي شود، گفت: در حال حاضر هيچ کدام از عوامل اين فيم سينمايي مشخص نشده، اما فکر مي کنم با توجه به اينکه به زودي پيش توليد اين کار آغاز مي شود با عوامل مورد نظر خود براي حضور در اين اثر سينمايي به توافق برسيم.
وي با اشاره به اينکه «صاف کننده» نزديک به حال و هواي «خط ويژه» است، ادامه داد: در صورتي که پيش توليد به موقع انجام شود اين فيلم را براي حضور در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر آماده مي کنيم.
اين بازيگر سينما و تلويزيون درباره نقش خود در «صاف کننده» توضيح داد: هميشه سعي کرده ام در فيلم هايي که براي بازي انتخاب مي کنم، نقش هايم متفاوت باشد در همين راستا نقش من در «صاف کننده» شبيه نقش هاي ديگرم نيست.
کيايي با اشاره به اينکه شهريور ماه بازي در فيلم سينمايي «۲۳ روز» به کارگرداني مهدي گلستانه را به پايان رسانده است، بيان کرد: در اين ماه ها پيشنهاد بازي در نقش هاي مختلفي به من شده که بعد از خواندن فيلمنامه ها بازي در اين پروژه ها را رد کردم چراکه يا فيلمنامه را دوست نداشتم و يا از نقشم در آن فيلم خوشم نيامده است.
محسن کيايي در سال جاري با فيلم سينمايي «عصر يخبندان» به کارگرداني مصطفي کيايي به سينماها آمد.


ویدیو مرتبط :
اتو مو (صاف کننده مو)