استاد مسیحی دانشگاه شیکاگو به دلیل حجاب اخراج شد + عکس


پروفسور هاوکینز این عمل را برای نشان دادن همبستگی خود با زنان مسلمان و واکنش به موج جدید اسلام ستیزی در امریکا انجام داده است.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پروفسور مسیحی دانشگاه شیکاگو از خودش عکسی منتشر کرد که در آن حجاب بر سر داشت. او این عمل را برای نشان دادن همبستگی خود با زنان مسلمان و واکنش به موج جدید اسلام ستیزی در آمریکا انجام داده است. او دو روز قبل به دلیل حضور با حجاب در جدیدترین کنفرانس علمی در شیکاگو از کارش اخراج شد.

پروفسور لاریسا هاوکینز (Larycia-Hwkins) به عنوان استاد دانشگاه Wheaton College در جدیدترین کنفرانس علمی این دانشگاه با حجاب به ایراد سخنرانی پرداخت. او یک مسیحی است که علوم پولتیک و فنی را در دانشگاه مسیحی در شرق شیکاگو تدریس می کند. پروفسور هاوکینز پنجشنبه پس از حضور در محل کارش به دلیل اقدام روز گذشته اش و پوشیدن حجاب از دانشگاه اخراج شد.

پروفسر لاریسا هاوکینز در زیر عکس منتشر شده اش نوشت:

این عکس را به نشان همبستگی با زنان مسلمان منتشر می کنم و ما با آن ها مشترکات زیادی داریم و خدای ما یکیست.

استاد مسیحی امریکا به دلیل حجاب اخراج شد + عکس استاد مسیحی امریکا به دلیل حجاب اخراج شد + عکس  استاد مسیحی امریکا به دلیل حجاب اخراج شد + عکس برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دلیل اهمیت حجاب دختران / استاد ماندگاری