بیجاری: چرا یکسری باید در گوش رئیس فدراسیون علیه بازیکنان حرف بزنند


ملی پوش سابق هندبال ایران با گلایه از برخی مسائل غیر فنی در کنار گذاشتن بازیکنان از تیم ملی گفت: نمی دانم شعارهای همدلی و وحدت و آن گلستانی که آقایان در هندبال وعده می‌دادند، چه شد؟

مهدی بیجاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دلیل اصلی کنار رفتنم از تیم ملی این است که حوصله جدل نداشتم. من یک عمر در این ورزش تلاش کردم تا نظرم را بگویم. هیچ چیزی هم نخواستم اما دیگر انتظار بی احترامی ندارم. دیگر از خیر هندبال گذشتم. فقط این را بدانید بر خلاف شایعات دنبال کاپیتان شدن و این داستان ها نبودم. موضوع چیز دیگری بود که نمی‌خواهم آن را باز کنم.

وی افزود: متاسفانه رئیس فدراسیون سیاست بدی پیشه گرفته و نمی دانم چه کسی به او مشاره می دهد. ولی همه می دانند که ما ملی پوشان چقدر برای هندبال و تیم ملی زحمت کشیدیم اما چرا آخر سر با بی احترامی کامل کنار گذاشته شدیم. چرا باید میلاد مسائلی که بهترین گوش‌زن آسیاست کنار گذاشته شود. بعد از این که کنار گذاشته شدم، هیچ کس حالی از من نپرسید. امروز بازیکنان همه پای کار هستند اما مسئولان کار را خراب کردند.

ملی پوش هندبال ایران یادآور شد: در ابتدا شعارهای زیبایی درباره وحدت و همدلی مطرح بود اما تعجب می کنم چرا خود مهدوی این اصول را رعایت نکرد. امروز ما را به حدی رسانده‌اند که دیگر از هندبال دلخوشی نداریم. حالا بعد از سال‌ها پوشیدن تیم ملی با خودم می گویم که کاش رشته ورزشی دیگری را انتخاب می کردم. بعد از عمری بازی برای تیم ملی یکسری آدم بزرگترین توهین را انجام دادند. کسی حال ما را نپرسید. واقعا برای همه دلسوزان هندبال سوال است که داستان چیست. چرا میلاد مسائلی بهترین گوش‌زن آسیا نباید در تیم ملی باشد. چرا بیجاری و رجبی خط می خورند. داستان خیلی پیچیده است. متاسفانه هیچ مدرکی ندارم اما از خودم شرمنده می شوم که بخواهم باز هم فدراسیون بروم.

مهدی بیجاری با انتقاد از کاهش رقم قرارداد بازیکنان در یکسال اخیر گفت: ابتدا که آمدند، گفتند اسپانسر های متعدد داریم. هر کسی می خواهد برود و بعد هم باشگاه ثامن الحجج منحل شد و به دنبالش چهار تیم دیگر نیامدند. سایر باشگاه‌ها هم رقم قراردادها را پایین آوردند. حالا دریافتی همه بازیکنان هندبال کاهش پیدا کرده است. تیم تهران را با هزار وعده و وعید تشکیل دادند اما حالا نه پول خوب می دهند و نه برنامه خوبی دارند. سرانجام این مسیر بی راهه است. الان وضعیت تیم بهبهان هم مشخص نیست و شایعه شده که منحل می شود. پاس همدان با بازیکن سیزده ساله در لیگ تیم داده است. این وضعیتی است که شرایط را برای همه سخت می کند. خودم الان از یک تیم باشگاهی در قطر ماهی 6500 دلار پیشنهاد دارم اما نمی‌توانم خانواده‌ام را تنها بگذارم.

وی در پایان گفت: چرا یکسری باید در گوش رئیس فدراسیون علیه بازیکنان حرف بزنند. آنهایی که می خواستند همدلی کنند چرا اصول اخلاقی را کنار گذاشتند؟ آن گلستانی که سال قبل وعده داده بودند چه شد؟

انتهای


ویدیو مرتبط :
رئیس فدراسیون شطرنج کجاست!؟