راه‌اندازی بازار معامله‌ خودرو در قزوین


مرکز خرید و فروش خودرو با توجه به حمایت شورا و تلاش شهرداری تا پایان سال‌جاری در انتهای بلوار ملاصدرای شرقی احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، «علی صادقی نیارکی» در رابطه با مرکز خرید و فروش خودرو در قزوین اظهار کرد: هم‌اکنون خرید و فروش خودرو در قزوین به شکل غیررسمی و در خروجی بلوار شهید بهشتی رخ می‌دهد و متأسفانه تاکنون نظارت کافی و کاملی بر آن انجام نشده است که با ایجاد مرکز فوق امر نظارت و ساماندهی تسهیل می‌یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: با مشارکت بخش خصوصی مکانی در انتهای بلوار ملاصدرای شرقی به شهرداری داده می‌شود تا با استقرار تیم کارشناسی خودرو، امکانات رفاهی برای افرادی‌که قصد دارند خودرو خود را در معرض فروش قرار دهند، قرار بگیرد.

وی از به‌کارگیری تمهیدات نظارتی بر فعالیت مرکز خرید و فروش خودرو خبر داد و گفت: با مشارکت دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه ایجاد مرکز و نظارت مستمر بر آن مشابه آنچه که در دیگر شهرها انجام می‌شود در قزوین اجرایی می‌شود.

صادقی یادآور شد: بسیاری از شهرهای بزرگ با تشکیل جمعه بازار زمینه را برای خرید و فروش مناسب خودروها فراهم می‌آوردند و مجموعه‌ی مدیریت شهری قزوین قصد دارد با ایجاد این مرکز نسبت به ساماندهی امر خرید و فروش خودروها به شکل کاملاً مشخص و سازماندهی شده، اقدام کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
طراحی و راه اندازی سایت فروش خودرو- نمایشگاه خودرو