سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



لیپوماتیک - دکتر حمید رضوانی


لیپوماتیک - دکتر حمید رضوانی


تماس مستقیم
22019984  - 22019958
 09122834744


لیپوماتیک - دکتر حمید رضوانی

هر روزه جهت بهبود کیفیت و نتیجه بخشی عمل های جراحی روش های جدیدی به ظهور می رسد و تکنولوژی هر روزه سعی در بهبود و بی خطری روش های جراحی دارد. در طی 10 سال اخیر روش درمانی که به اختیار لیپولیز و یا خرد کردن جزئی نام گرفته است توانسته گوی سبقت را از سایر روش های درمانی در درمان چاقی های موضعی و چه در درمان چاقی وسیع برپاید.

لیپولیز یا خرد کردن چربی ها که امروزه با گرمای نور لیزر و یا ارتعاشات امواج صوتی دستگاهای اولتراسوند انجام می شود که با عناوین مختلفی چون لیپوماتیک، لیزرلیپولیز، لیپولیزر اولتراسونیک، اولترازد و ... شناخته می شوند. اما مثل هر تکنولوژی دیگری که به کمک بشر آمده است در نهایت بدست آمدن نتایج دلخواه ثمره دستان هنرمند و توانای بشری می باشد که در مورد رفع چربی های موضعی نیز این مهم صدق می کند.

در این مقاله به اختصار در مورد دستگاه لیپوماتیک و نحوه عملکرد آن بر روی چربی های زائد نواحی مختلف بدن توضیح خواهیم داد.

لیپوماتیک - دکتر حمید رضوانی

لیپوماتیک (لیپولیز اینفراسونیک)

دستگاه لیپوماتیک از پیشرفته ترین و مدرن ترین دستگاه های لیپولیز در جهان می باشد و روش مطمئن، موثر، بی خطر و دقیق در دستان پزشکان با تجربه می باشد و با بهره گیری از امواج صوت چربی های اضافه بدن (شکم، پهلو ها، ران ها، بازو ها و ... ) را تخلیه می نماید.

دستگاه لیپوماتیک اینفراسونیک هوای فشرده که توسط کمپرسور ایجاد می شود را به کانولایی قابل انعطاف منتقل می کند و سبب سه نوع حرکت گردشی می شود (لرزش، چرخش و تموج) که در مجموع به آن گردش سه بعدی گفته می شود. کانولاپس از وارد شدن به پوست از طریق سوراخ کوچکی وارد بافت چربی می شود و این حرکات سبب ایجاد امواج اینفراسونیک می شود که بافت چربی را بصورت انتخابی (بدون آسیب رساندن به بافت های دیگر) مورد هدف قرار می دهد و موجب خرد شدن و تخلیه چربی های ناحیه می گردد.

حرکات چرخشی و گردشی سه بعدی کانولای قابل انعطاف همچنین سبب تحریک سلول های فیبروبلاست پوست می شود و با تولید کلاژن بیشتر پوست آن ناحیه طی چند هفته تا چند ماه سفت تر خواهد شد و از افتادگی پوست تا حد چشمگیری جلوگیری خواهد کرد.

لیپوماتیک - دکتر حمید رضوانی

انجام این عمل در یک جلسه موجب حذف چربیهای موضعی خواهد شد و نتیجه عمل بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده می باشد هر چند که نتیجه نهایی حدود سه تا شش ماه پس از عمل نمایان خواهد شد لذا جمع شدن و سفتی پوست نیازمند گذر زمان و پوشیدن گن می باشد.

این عمل بایستی در مراکز درمانی و اتاق عمل با رعایت استریلیتی انجام شود.

حضور متخصص بیهوشی جهت تزریق داروهای خواب آور و کنترل بیمار حین عمل، ایمنی کار را افزایش می دهد.

حضور تیم با تجربه شامل پزشک مجرب و با سابقه در این زمینه، متخصص بیهوشی متبحر و تیم پرستاری مجرب که مراقبت های پس از عمل در مدت چند ساعت بستری را انجام می دهند موجب افزایش ایمنی و راحتی بیشتر مراجعین خواهد شد.

نهایتا مراقبت های پس از عمل شامل تعویض پانسمان، پوشیدن گن و مصرف آنتی بیوتیک می باشد.

در این مرکز با بهره گیری از روش های مختلف لیپولیز بسته به شرایط مراجعان همواره ایمنی و رسیدن به نتیجه مطلوب مراجعان مدنظر می باشد.

امکان استقرار مراجعان عزیز از سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

لیپوماتیک - دکتر حمید رضوانی

آدرس: ولیعصر- بالاتر از جام جم- نبش کوچه روانپور- برج جم- طبقه 6- واحد 1


تماس مستقیم
22019984  - 22019958
 09122834744

 

www.Drhamidrezvani.ir

برای مشاهده کاتالوگ کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
عوارض فاجعه بار عمل لیپوماتیک از زبان دکتر رامبد صمیمی