واکنش طاهری به لیست خرید پرسپولیس


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید نباید داوری‌ها را به سود پرسپولیس دانست و باید به داوران احترام گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر طاهری پیرامون اظهاراتی مبنی بر اینکه داوری‌ها به سود پرسپولیس شده است، گفت: داوری امری مقدس است که تمام ورزشکاران و مسئولان باید به آن احترام بگذارند و ملاحظات لازم را در نظر بگیرند. باید تمام مجموعه فوتبال به ویژه کادر فنی، بازیکنان و هواداران احترام داوران را داشته باشند تا فوتبالی زیبا و پاک شاهد باشیم.

او ادامه داد: هیچوقت در جایگاه مدیریت باشگاه پرسپولیس این اجازه را به خود ندادم پیرامون اظهارات عزیز دیگری صحبت داشته باشم. فقط می‌توانم به تمام مجموعه باشگاهم یادآوری کنم که همیشه احترام به داوری را حفظ کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد سیر صعود تیمش و اینکه آیا می‌توانند به این مهم برسند یا خیر، عنوان کرد: بهتر است کارشناسان راجع به این موضوع صحبت کنند. اگر من صحتبی داشته باشم خواستی قلبی‌ام است ولی امیدوارم هرچه زودتر به صدر جدول راه یابیم و این خواسته قلبی‌ام است.

طاهری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر شانس قهرمانی را به پرسپولیس می‌دهد، عنوان کرد: این موضوع را نیز باید کارشناسان بگویند چون آنها نقاط ضعف و قوت تیم را بهتر می‌بینند ولی قلبا امیدوارم قهرمان لیگ برتر شویم.

او پیرامون فهرست بازیکنی که برای فصل آینده پرسپولیس منتشر شده است، ابراز کرد: اگر تایید کنم یا نکنم هر دو تبعاتی دارد ولی واقعیت این است به چنین لیست هایی نرسیده‌ایم اما به زودی پیرامون این مسئله اطلاع‌رسانی خواهیم داشت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به واگذاری دو ورزشگاه اختصاصی امام رضا و شهید کاظمی به آنها و استقلال گفت: اتفاقات امروز و همکاری ما با شهرداری تهران مسئله مهم و بسیار مثبتی است و در این دوره جدید نباید فرصتی را از دست دهیم. در دنیای امروز نگاه به مجموعه‌ای مثل باشگاه پرسپولیس سرمایه‌ای است و باید از این موضوع بهره ببریم.

طاهری اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس برای مردم است و ما خدمت‌گزار آنها هستیم. بی‌توجهی به مردم خطایی بزرگ است. اینکه مجموعه‌ای مثل باشگاه پرسپولیس تشکیل شود و مورد توجه مردم قرار گیرد سرمایه و هزینه‌ای عظیم به حساب می‌آید و همچنین حضور آنها در کنار باشگاه ایجاد سرمایه‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی خواهد کرد. به جرات می‌توان گفت دو باشگاه بزرگ ایران به ویژه پرسپولیس نعمت‌های خدادادی هستند که باید بیشتر قدرشان را دانست.

او تصریح کرد: واگذاری ورزشگاه به باشگاه پرسپولیس سرمایه گذاری با سود بالا محسوب می‌شود چرا که در بسیاری از نقاط دنیا منشا اصلی درآمدزایی فوتبال است.  تاثیر فعالیت باشگاه‌های پرطرفدار موجب شور و نشاط اجتماعی و همچنین تخلیه انرژی روانی هواداران می‌شود. چنین نگاهی امروز در کشور عزیزمان ایران مورد توجه ویژه‌ای قرار دارد. اتفاق امروز نشانه توجه کشور به دو باشگاه پرطرفدار ایران است و آنچه امروز رنگ واقعیت گرفته حقیقی می‌باشد که باید زودتر به آن توجه می‌شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: این باشگاه به دلیل هواداران میلیونی‌اش در کنار نیروی عظیمی که در کنار دولت است و همچنین حضور توانبخشی‌های مجلس فعلی از بالقوه بودن با همکاری‌های مشترک به بالفعل بودن تغییر کرده و تا بار بزرگی از روی دوش یکدیگر بردارند که البته این مسئله باید شکل جدی‌تری به خود پیدا کند.

طاهری خاطرنشان کرد: واگذاری دو ورزشگاه به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اقدام بسیار بزرگ و ارزشمندی است که می‌تواند مشکلات تیم‌های بزرگ پایتخت را برطرف کند. این دو ورزشگاه نه تنها در شهر تهران بلکه در کشور تاثیرگذار است چون پرسپولیس و استقلال در سراسر ایران هوادار دارند. باشگاهی مثل پرسپولیس می تواند در حوزه‌های گوناگون ورزشی روی جمع‌آوری استعدادها موثر واقع شود و حتی روی فرهنگ عامه مردم ایفای نقش کند. البته در کنار این موضوع باید توجه داشت باشگاه‌های فوتبال بنگاه‌های اقتصادی کشور هستند و این موجب رشد اقتصاد کشور خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
لیست خرید مشترک - Shared Shopping List