یک مدرس حوزه: حضور مردم در راهپیمایی تحقق اهداف انقلاب را تسریع می‌بخشد


رئیس حوزه علمیه امام‌ خمینی(ره) اراک حضور مردم در عرصه‌های سیاسی کشور را عاملی برای تسریع تحقق اهداف انقلاب دانست.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مرکزی با تاکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه و اتفاقات اخیر در عرصه بین‌المللی ارزش و اهمیت 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر است.

میرمهدی تاکید کرد: حمایت مردم از نظام و حضور آنها درعرصه‌های سیاسی کشور همچون راهپیمایی 22 بهمن ماه و همچنین انتخابات هفتم اسفندماه قطعا شر دولت‌های حامی تروریسم را کم خواهد کرد و با توجه به اتفاقات بین‌المللی در کشور پشتیبانی مردم متضمن اجرای برجام خواهد بود.

رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک حضور امروز مردم را نشان‌دهنده پای نظام بودن دانست و گفت: راهپیمایی امروز به جهان نشان می‌دهد که در برخورد با ایران و همچنین اجرایی کردن برجام باید هوشمند باشند و با توجه به اینکه هنوز نمی‌توان نسبت به غربی‌ها و تحقق وعده‌های آنها با اطمینان صحبت کرد حضور مردم درک درستی از ایران را برای آنها تعیین خواهد کرد.

میرمهدی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی و همچنین انتخابات هفتم اسفندماه تحقق اهداف انقلاب را تسریع می‌بخشد، گفت: قطعا این حضور مسئولیت‌های بسیاری را برای کارگزاران کشور به همراه دارد، اما مسلما کمک شایانی به پیشرفت کشور از بعد جهانی و منطقه دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دکتر جلیلی - نقش مردم در تحقق اهداف انقلاب